søndag 3. juni 2012

Søndagssyssel

I dag har jeg har jeg latet meg (nesten) hele dagen, så for å lette på samvittigheten tok jeg meg en rask gåtur sammen med en god nabo. Og som dere alle vet så får man mer energi av sånt, så når jeg kom hjem startet prosjekt "gang". Det har lenge vært et håpløst område, og jeg ante ikke hva jeg skulle gjøre.
Men nå vet jeg endelig!

Dermed bestilte jeg denne tapeten fra retrovilla.dk

Den skal jeg ha på hele den ene veggen min. Hvordan jeg skal få den opp er enda et mysterium, men det må da kunne ordne seg på et vis.

I tillegg har jeg kjøpt en ny hattehylle som jeg har fått opp (selv om jeg mistet ned deler av veggen underveis...) Den passet perfekt inn, men det var dessverre for mørkt til å ta bilder av den.

Så var det det at når noe skal inn er det andre ting som må ut. Her er en annonse jeg har på finn.no
Noen av tingene er det ordentlig trist å kvitte seg med, men blir det ikke brukt så er det heller ikke vits i å spare på for alltid. Ta en titt om du vil. Veldig kul lampe m/liten feil, søt dukkeseng +++

http://www.finn.no/finn/minfinn/myitems/editad?finnkode=35284287

Hva har du brukt søndagen til?

5 kommentarer:

  1. Så flott tapet. Du skal nok se at den kommer på plass. Lykke til meg salg på Finn :)

    Ha en deilig start på uken!

    SvarSlett
  2. Stilig tapet...
    ha en fin fin dag..

    SvarSlett
  3. Hei Siv :D
    Så fint tapet, ble rent misunnelig ;) satte opp tapet for aller første gang nå når vi flytta inn i det nye huset, og det til og med på en vegg med skråtak. Det er faktisk mye lettere enn forventet (så lenge man har ok blodsukker og nok kaffe innabords - for litt pirk er det jo).

    SvarSlett
  4. Den tapeten var superfin! Gleder meg til å se bilder av ferdig resultat!

    SvarSlett
  5. Gleder meg til å se. Måtte inn å se på Retrovilla jeg og...farlig sted :D

    SvarSlett