tirsdag 12. juni 2012

Sart jeg?


Markblomster må være de fineste av alle, jeg føler meg som en femåring for tiden der jeg rusler langs grøftekantene med et smil om munnen. Vakre er de. Tavlen i bakgrunnen kjøpte jeg på loppis en gang i vår. Bordbrikken har jeg fått av et koselig vennepar som åpenbart kjenner meg godt. Fargene passer perfekt inn her hos meg. 


Kosthold, oppskrifter, rosa, rødt og prikker. Sånn forsvinner dagene raskt av gårde. Av og til stopper jeg opp for å nyte dem, men i det siste har jeg løpt av gårde. Til helgen skal jeg bare være. 


Den nye tapeten fra Retrovilla.dk har ankommet. Den samlede prisen med toll og frakt ble 900,-. 


Sart rosa, ikke helt som jeg hadde sett den for meg. 


Og hvor ble det egentlig av det oransje? Veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Det at den er mer ferskenfarget enn rosa gjør den veldig feminin og dus. Ikke helt meg. Samtidig kan jeg se for meg at det blir fint med en sånn dus tapet sammen med en den nye hattehyllen min i sort og teak, og med en litt røff kommode i teak med massevis av gamle familiebilder i sorte rammer over. Vi får se. 

Jeg har endelig landet etter Miniøya, om enn litt sliten. Men FOR en fantastisk festival vi laget! Vi har så mange flinke frivillige på laget at jeg bøyer meg i støvet, uten dem hadde vi ikke klart det. På torsdag skal vi feire alle sammen på parkteateret, som jeg gleder meg! 



4 kommentarer:

  1. Noen ganger er det som du sier viktig å bare være. Kos deg til helgen. Tapeten var søt, men det høres ut som du greier å gjøre den tøff med det dy har tenkt sammen med den. d

    SvarSlett
  2. Litt ergerlig når fargene ikke er slik man hadde trodd, men den blir nok fin sammen med de tingene du nevner :)

    SvarSlett
  3. Du har øyne for slike ting, så jeg er helt sikker på at tapeten kommer til å bli kul i gangen selv om fargene ikke var helt som forventet! Kontrastene kommer nok til å gjøre hele inntrykket i gangen!
    :)

    SvarSlett
  4. Bytte den?
    Hmmm...men da må du betale all frakten selv.
    Selge den metervis på Epla.
    Bruke den sammen med masse orange ting,
    så får den kanskje det utrykket du så for deg?

    Har også gjort bomkjøp der.
    Det hadde ikke noe med fargen å gjøre,
    men tapeten var ment til barnerom og så
    skallet den av bare man kom nær den.
    Ikke helt ideelt. Så nå ligger den her...

    Fin helg! :)
    Siw

    SvarSlett