søndag 27. mai 2012

I keep practising, keep living, keep loving. Sommeren er fantastisk!

Frokost på balkongen 
Deilig sommersalat i varmen
Friskt og enkelt. Ta det du har, bland og nyt.
I dag skal jeg (som alle andre dager) nyte solen sammen med jentene mine. Får vi tid skal vi besøke en kolonihage jeg drømmer om å få plass i. Blir spennende, er nesten litt nervøs. Har så mange forventninger til hvordan det er, samtidig så aner jeg egentlig ikke. Jeg bare føler det er helt meg.

Ønsker dere alle en fin dag i solen!

2 kommentarer:

  1. Nå ble jeg veldig sulten :D
    Og kolonihage høres ut som idyllen selv. Jeg tror også det er helt deg ;)

    SvarSlett
  2. Så bra jeg kunne løse sommermysteriet ditt! :D Det gikk over all forventning hos oss, det var hun som var ivrig på å samle smokkene da vi hadde snakket om det en stund, over flere uker. Jeg tenkte vi bare skulle utsette det da det ikke ble noen sørlandstur, men hun var klar for å gi den fra seg. Man kan faktisk sende de fysisk til Sabeltann, adressen finner du på Dyreparken sine sider, vi gjorde bare en liten vri og fikset det selv. :) God helg til deg!

    SvarSlett