torsdag 17. mai 2012


Etter en lang dag finnes det få ting som er så godt som enkel kvelds i godt selskap.
Vi har tilbragt dagen i hovedstaden sammen med barna og familien, så fortsatte vi dagen med buffét på Food Story på Grunerløkka. Derfra rullet vi oss stappmette hjem. Nå har jeg bakt sukkerbrød til den kommende barnebursdagen på lørdag. Kryss fingrene, for vi trenger fint vær. Det blir nemlig utebursdag!

På firma/privatfronten går det i hundre for tiden. Jeg skal snart i gang med et kjempespennende prosjekt hvor jeg skal gjøre både tekst og foto. Tenk om mine bilder blir å se i butikken, det blir gøy det! Jeg gleder meg til å gå i gang og måtte bare øve meg litt i det små.

Har du hatt en fin nasjonaldag?

1 kommentar:

  1. Så spennende med nytt prosjekt!! Kjempemoro med både bilder og tekst :) Lykke til med bursdagsfeiring på lørdag!

    SvarSlett