søndag 20. mai 2012

Elsker!


Bilde fra Family living
Plakat fra edubarba.
Plakat fra littlestudio.
For en fantastisk dag! Jeg har blitt fullstendig hektet på pinterest, jeg er så inspirert at jeg er kvalm. Du vet den følelsen man får når man har så mange planer, tanker og ønsker at det bare går helt i surr. 

Fantastisk inspirerende barnerom fra Family living, mitt favorittblad. Plakatene trenger ikke forklares. Jeg vil ha dem bak spisebordet. Det blir helt perfekt. Og kanskje en stringhylle jeg kan fylle med fine skatter som den under...

Bilde lånt fra pikkuvarpunenlina
Nå skal jeg gå inn for å rydde kjøkkenet. Kjedelig, men veldig veldig nødvendig. 
Nevnte jeg at klokken er 21 og at jeg fortsatt ute på balkongen med kjole og vifter med tærne? 
DEILIG!

2 kommentarer:

  1. Heisan Siv Iren
    Jeg liker særlig godt bilde nr.1
    Rosa og rødt bord ved siden av hverandre og andre fargeklatter; ja da er det gjort!
    Fin ny uke til deg, Siv Iren!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Så herlige funn. Ikke rart man blir inspirert :)

    Vi har et kjempestort SommerBloggLotteri på gang. Kom innom oss og bli med da vel :)

    Ha en solrik og deilig søndag.

    SvarSlett