mandag 30. april 2012

Nye barnetallerkener med sirkusmotiv fra Søstrene Greene. 

Det er mandag, ukens beste dag. Hvertfall for oss som liker blanke ark, tegnestifter og sånt. 
Av bildet kan du kanskje tro at jeg er en sånn dille- og dikkedaremamma som må pynte maten for at barna skal spise. Det er ikke sant. Ikke litt en gang. For å være ærlig ble Nora rasende og brølte at jeg "KUNNE IKKE BLANDE!" så reiv hun istykker den morsomme figuren min. 

Hvis du også vil gå på en smell gjør du følgende.

Fest kokte gullrøtter i en kokt potet med tannpirkere (eller noe spisbart som kan holde det sammen).
Gjør det samme med sukkererten. Deretter spruter du remulade på toppen av hodet (poteten) og strør over litt purreløk som krøller. Server med fiskepinner eller noe annet godt til.

Håper du er mer heldig enn det jeg var...


3 kommentarer:

  1. Makan, enn å ødelegge et sånt kunstverk!! ;)
    Jaja, sånn er det med barn i den alderen, lunefull som få. Bedre lykke neste gang :)
    Jeg syns iallefall du er flink!

    SvarSlett
  2. Herlig humor i dette praktverket:) Bedre lykke neste gang:)
    klem Trine:)

    SvarSlett
  3. Ha ha, så du har en som ikke kan blande maten du også? Nydelig dandert var det i alle fall.

    SvarSlett