lørdag 28. april 2012

Loppelørdag og give-away


I dag har jeg og jentene vært på loppis på Majorstua skole. Jeg har aldri vært med på lignende, og var oppriktig nervøs for at barna skulle bli tråkket ned. Det var fullstendig galskap! Vi skulle bare innom for å titte, så jeg gikk fra et fint bilde som du kan se inne hos Louise i "4etg". Det var rett og slett ikke mulig å få med seg både det og barna gjennom kaoset, så jeg er glad en annen koselig loppejeger plukket det med seg hjem. 

Vi holdt oss stort sett i barneavdelingen, hvor vi kjøpte med en liten rød koffert. Den var vel egentlig ikke til barna, jeg er bare hekta. Den var jo så fin der den lå. Jeg må snart finne et fint sted hvor de kan få ligge alle sammen.


Vi prøvde å stikke nesen innom kjøkkenavdelingen også, men det var nesten ikke mulig. Det eneste jeg så var en liten salt og pepperbøsse som jeg fikk karret til meg og betalt for. Da var vi egentlig forsynt på lopper (eller var det kaoset?) og gikk for å kjøpe pølser og muffins. Resten av dagen tilbragte vi i Frognerparken, og for en fantastisk dag det har vært! En sånn dag hvor du bare kjenner at du må være til stede og nyte livet. En sånn dag du må spare i hjertet til det kommer en tyngre dag. For det kommer. Akkurat like sikkert som at det vil komme flere sånne fine dager, forhåpentligvis flest av de.  


Give-away!
Jeg klinker til med en liten give-away også med det samme. For nettbutikken Whiteaway har nemlig lyst å gi bort et gavekort til en verdi av 500 kr til en av mine lesere. Høres ikke det fint ut vel? Det kunne jeg selvsagt ikke takke nei til, jeg regner jo med at dere har lyst på det? 

Reglene er som vanlig.

1 lodd for kommentar på denne posten
1 lodd for å følge bloggen
1 lodd for å legge ut link til give-awayen på din blogg/ eller dele siden på fb

Totalt tre lodd! Skriv i kommentarfeltet hvor mange lodd du tar. Du må ikke ha blogg for å være med, men legg igjen e-postadresse slik at jeg kan kontakte deg dersom du vinner. 

Hadde jeg vært den heldige vinneren så er det ingen tvil om hva jeg skulle kjøpt hvertfall. Nemlig en nespresso kaffemaskin av denne typen. 

Kjøper man en sånn får man 400,- tilbake som man kan bruke til å kjøpe kaffekapsler for i nettbutikken til Nespresso. Mmmm, skulle gjerne hatt en sånn kopp kaffe hver morgen. Butikken har mange andre fine og rimelige elektronikkvarer også. Jeg kunne blant annet tenkt meg en ismaskin, kjøkkenmaskin og en smoothiemaskin. Vel, jeg får bare fortsette å drømme, men nå har dere altså sjansen!

Vinneren trekkes søndag 6.mai.


12 kommentarer:

  1. Hei
    Jeg prøver vinnerlykken, 2 lodd (kommentar og følger)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  2. Jeg også! Følger og kommentar;-)

    Du vet hvordan du får tak i meg håper jeg!

    SvarSlett
  3. Jeg vil selvfølgelig være med :) To lodd til meg!

    SvarSlett
  4. Hurra for lopper og give-away!
    Skulle gjerne hatt en sånn koffert jeg også :)
    2 lodd til meg!

    SvarSlett
  5. Nydelig koffert! Fyll den med figurer og små effekter som dere jenter kan bruke til å fortelle et godt gammelt eventyr. En eventyr-koffert!
    Er det en tomatplante du har fått med deg også? Herlig!
    Jeg er allered følger :)

    SvarSlett
  6. Oj, det er ikke noe kjekt når det blir så masse folk- i allefall hvis det er trangt. Her jeg bor hadde de plutselig denne helga et pittelite loppemarked i hagen til en privatperson - det var passelig med folk. Digg :)
    Men - superfine salt-og pepperkar du fant, og slike røde kofferter kan man ikke gå fra :)
    Vil gjerne være med på Give-away. To lodd til meg :)

    SvarSlett
  7. Sikke en dejlig give away. Jeg håber man må være med fra DK med 2 lodder

    SvarSlett
  8. Ja jeg vil gjerne ha ett gavekort ;) blir nok en kaffemaskin om jeg skulle være den heldige... 1 lodd på meg.
    Mvh Nina
    ninasjoevold@gmail.com

    SvarSlett
  9. Oi, jeg har så yst på en stavmikser :) Tar ett lodd :)

    SvarSlett
  10. Sånn koffert hadde jeg når jeg var liten! Artig, har ikke vært på loppemarked på leeenge.. 2 til meg (tror jeg !)

    SvarSlett
  11. Jeg vil være med! :D 2 lodd på meg! :D

    SvarSlett