søndag 29. april 2012

Kitsch?


Endelig har jeg fått tatt et bilde av den nye tavleveggen vår. Jeg rygget helt ut på balkongen for å få den med. Ikke optimale fotoforhold her i leiligheten gitt. Vi (jeg) er hvertfall veldig fornøyd med tavleveggen. Og når jeg fikk hengt opp dette fatet jeg fant hos mormor i påsken så ble den helt komplett.


Jeg må innrømme at selv jeg var litt usikker når jeg pakket det ned i kofferten. Hva synes dere? Kult eller kitsch, eller kanskje begge deler?


Vi har tilbragt søndagen utenfor leiligheten i solen, og barna har tatt årets første bad. Ingen tid til ordentlig middag i sånt vær! Ironisk nok står det en matoppskrift under fatet. Den er nesten identisk Tott sin oppskrift på guacamole. Ja for jeg vet at det heter guacamole. Jeg bare fikk et snev av dysleksi og blandet sammen k-en i avokado med c-en i guacamole. Og når bildene først var tatt så fikk det bare bli sånn. 

Ønsker dere en fin søndag! Jeg skal løpe ut på balkongen for å nyte de siste solstrålene. 

3 kommentarer:

  1. Kitsch? Ja.
    Kult? Absolutt.

    SvarSlett
  2. Det ble kjempefint syns jeg, stilig det fatet !

    SvarSlett
  3. Fint og et nyttig budskap også; Ta fri på søndager:)

    SvarSlett