mandag 23. april 2012

Jeg går sakte

og forsiktig fremover. Inni hodet mitt fosser det av tanker. Jeg går sakte videre.

Vel, sånn føltes det ihvertfall i dag da jeg gikk tidligere fra jobb i dag for å øve meg på å gå sakte. Jeg er ikke særlig god til det nemlig. Stort sett så løper jeg. Forrige uke løp jeg på en buss. Dvs. jeg bråstoppet 1 sekund før nesa mi traff ruta. Da skjønte jeg at jeg måtte gå saktere. Så nå øver jeg altså.

Siden sist jeg blogget har jeg... Nei, jeg gidder ikke å starte en gang. Det er sinnsykt mye som har skjedd siden sist. Om en uke flytter jeg faktisk inn på nytt kontor med et helt eget firma i ryggsekken! Det blir veldig bra, det kjenner jeg. Men det kan jeg fortelle mer om en annen dag.

Gjett hvor jeg var i helgen da...

Se på den nye stolen min da! Jeg lurte med meg min gode venn Knoll (eventuelt Tott) innom en bruktbutikk på Sagene på fredag. Der snublet jeg over to av disse stolene. De ble selvsagt med meg hjem! Butikken jeg var innom heter Reto brukt, og alle inntekter fra salget går direkte til arbeidet med å hjelpe rusavhengige. Knoll måtte innrømme at hun var litt misunnelig i knollen, men jeg tror det gikk fint likevel.

Nevnte jeg at jeg er LITT betatt av de nye stolene mine?

Så gikk altså planen min om å ha stoler i mange forskjellige farger i vasken. Disse er for fine til å males,  sånn er det bare. Derfor har jeg kjøpt salmiakk og fått arve en bokse med olje. Så får vi se hvordan resultatet blir, jeg tipper det blir bra! 



Her er en liten sniktitt på resten av helgens handel. Hva tror du jeg har kjøpt? Utenom kulerammen som er litt for synlig til å være med på gjettekonkurransen selvsagt. Jeg er tilbake i morgen. I mellomtiden kan du jo prøve deg på litt enkel bildebehandling inne hos Picmonkey, min nye favoritt. 





2 kommentarer:

  1. Regner med at jeg ikke får lov til å være med i konkurransen?
    Hilsen Knoll.

    SvarSlett
  2. Jeg er spent på å høre mer om jobb, ja. Moro! Grattis med eget kontor og eget firma :)

    SvarSlett