lørdag 10. mars 2012

Fantastisk lørdag


Frokostblanding er den store favoritten her i huset, og lørdagen intet unntak. Det holder med den helt enkle frokostblandingen fra firstprice synes jentene, og jeg er bare glad for at de velger den sunneste varianten. (Sånn egentlig har de vel ikke noe alternativ, men ...) 

Med litt friske bær på toppen ble det ordentlig godt!


Vi jentene har ryddet ordentlig her i dag, brettet alle klær og til slutt satte jeg meg ned med en kopp kaffe for å se på at jentene støvsuget. De synes det var morsomt, og jeg synes det er kjempefint at de får erfare hvordan det er å rydde opp etter alt rotet de etterlater seg overalt. Kanskje får det en positiv effekt når de selv blir voksne? Man har jo lov å håpe.


Nå skal vi av gårde på svømming, dette blir en fin dag!


5 kommentarer:

  1. Daniel er også glad i frokostblanding. Jeg pleier å putte oppi litt hasselnøtter og solsikkekjerner til han, og ha yoghurt naturell på. Supert at de er glad i ting som er så sunt!
    God helg til dere!

    SvarSlett
  2. Ja det er bare å nyte så lenge de synes det er gøy med regngjøring!

    Ang. kjøkkenet hos meg; Tenkte det var noen retroglade damer som ville være uenige ja. :-) Nyt resten av helga.

    SvarSlett
  3. Fin lørdag dette ja:) Husker da barna var små, hadde mange sånne lørdager med rydding, støvsuging og Pirbadet:)
    Fin søndag ønskes fra Trine:)

    SvarSlett
  4. Hei på deg!!
    Høres ut som en koselig lørdag!!!
    Fikk litt sånn lengsel tilbake til da mine var små....
    Tiden går så alt for fort, plutselig er de store og rundt på egen hånd...
    Fin torsdagskveld og morgendag til deg!!
    klem

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett