lørdag 25. februar 2012

Tiden

Den føles av og til så lang. Jeg har bestemt meg med å fylle den med ingenting. Dermed ble Sparkjøpkatalogen som kom i posten i går et perfekt tidsfordriv før The voice og påfølgende smågodtkos. Klærne er nok stort sett for gamle damer innser jeg. Men til barna har de en del fine ullklær. Spesielt til litt smårosa pippijenter. Bildene er lånt fra sparkjop.no


Til mammaen derimot har epla litt mer tidsfyll å by på. Jeg lengter mot sommer og drømmer om denne kjolen.


Bilder lånt fra epla.no

Jeg elsker å vindusshoppe på denne måten, både klær og interiør. Hva vindusshoppet du sist?

2 kommentarer:

  1. Her! :) Jeg har registrert på forum rundtomkring at det er veldig delte meninger om Janus' nye ullkolleksjon, hehe. Synes de to du viser her var herlige sammen!

    Da Sparkjøp hadde 50% helgesalg på et par av bitene for noen uker siden, ilte vi til og kjøpte joggebuksa i turkis til prinsen + til "hemmelig venn"-gave i barselgruppa. Prinsen fikk dessuten en limegrønn strømpis (!!) i samme serie. Det var også salg på hettegenseren, men den sto vi over, siden det er så mange (mest gamle damer) i alle slektene (...) som strikker gensere og jakker til han ;)

    SvarSlett
  2. Hei!!

    For en utrolig fin kjole!! Så fin farge og fasong!!!

    Fin og vårlig dag ønskes deg!!!

    Klem Fru Samuelsen:-)))))

    SvarSlett