mandag 20. februar 2012

Stue

Når katten er borte danser musene på bordet osv. Med frie tøyler blir jeg en rastløs sjel, jeg drømmer meg bort til endringer på alle rom, men man bør kanskje ta ett om gangen? Først av alt har jeg bestilt dette teppet til stuegulvet. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg syns, men jeg kan ikke si jeg har sett noen andre tepper jeg heller vil ha. Dermed får det bli dette fra Ellos .

Og når man først er innom en nettside er det jo vanskelig å la det bli med bare en ting (eller 2). Dermed kjøpte jeg denne lampa også. Det gjør bittelitt vondt i magen, for jeg er ikke særlig begeistret for kopier. Men når lommeboka forteller meg at jeg ikke får råd til originalen på flere år uansett, så får det bare bli sånn. Den er superfin!

Så fikk jeg for meg at jeg måtte kjøpe et putetrekk også, stikk i strid med min vanlige stil. Så da ramla dette her ned i netthandlekurven min.

Men ikke så galt at det ikke var godt for noe, den passa jo tross alt ganske bra til disse to putene jeg kjøpte på Epla av fantastiske Plonka bare noen dager senere. Oransje er min nye gladfarge! 


Mer fra stua en annen dag, nå er jeg så trøtt at jeg snart ser sauer. 

Ps! Når jeg ser på innlegget skjønner jeg at putene kanskje ikke passer så bra sammen likevel. 
Hva synes du?

3 kommentarer:

  1. Fine ting du har bestilt deg:)
    ha en fin tirsdag..

    SvarSlett
  2. Fiiine ting! Syns teppet var veldig kult. Vanskelig med puter.. Kanskje ikke helt match, men det kan jo være kult det også? Fargene passet jo med den gule bilen da. Godt du er tilbake! :) Håper alt er bra med deg. Klem

    SvarSlett
  3. Tror putene funker! Veldig stilig.

    SvarSlett