søndag 1. januar 2012

Snart er det 17. mai


Så var det nye året i gang, og sånn helt på tampen rakk jeg å få ferdig en kjole jeg har strikket i julen. Oppskriften er hentet fra pickles.no og heter "En liten finkjole". Veldig enkel og morsom å strikke. Jeg har bestilt både oppskriftsbok og garn fra Pickles etter at jeg begynte på kjolen, og gleder meg til å prøve flere av oppskriftene deres. Mali måtte prøve den før vi gir den videre til en liten kusine. Str er 1-2 år, men jeg syns den ser ganske liten ut. Kanskje en passende 17.maikjole?

Beklager den dårlige bildekvaliteten, jeg har tatt bildene med mobil.
Jeg er i gang med enda et strikkeprosjekt, denne gangen er det 2 garn i petrol og 1 i hvitt. 
Noen som vil gjette hva det skal bli?

7 kommentarer:

  1. Kjempefin kjole!! Godt nyttår til dere :)

    SvarSlett
  2. Kjempefin kjole. Jeg er også stor fan av Pickles :-)
    Jeg tipper på skjerf?

    SvarSlett
  3. Den ble nyyydelig rett og slett!
    Jeg kan godt gjette, men det blir vell ganske kjedelig for alle andre ;)Lykke til meg strikkeprosjektet :)

    SvarSlett
  4. Godt nyttår!!!!
    Kjempesøt kjole!!

    SvarSlett
  5. det var ein av dei finaste strikkekjolane eg har sett, sånn vil eg og strikke!
    ha ein fin dag!

    SvarSlett
  6. Den var nydelig, når jeg ser sånne søte kjoler skulle jeg nesten ønske jeg hadde en datter ;)

    SvarSlett