mandag 5. desember 2011

Har du husket å sette av datoen

9 – 10. juni?

Foto: Anders Bergersen
Spør du meg burde alle barn få bli med på årets morsomste begivenhet (hvertfall i følge mine barn), nemlig MINIØYA! En todagers musikk- og kulturfestival fullspekket med opplevelser både for store og små. Det er ikke en klisje uten grunn, det er helt sant! Barna mine var helt i himmelen, og jeg snakker sant når jeg sier at Nora insisterer på å ha på seg Miniøya t-skjorten sin dag og natt.
Litt i sjokk over den store oppdagelsen. De finnes på ordentlig!
Som julaften og bursdag på en gang.
De fikk hilse på Margrethe fra barnetv, sang det høyeste de kunne sammen med Kaptein Sabeltann, og ristet på rumpa til Haba haba. Til og med pappaen deres digget det (og han må være tidenes største  kritiker). Faktisk tror jeg han hadde det like kult som barna, og jeg kan garantere at han skal tilbake neste år. Det skal vi forsåvidt hele gjengen. For hans del føler jeg det bør nevnes at det kanskje ikke var Haba haba som var favoritten, men både Oslo ess, Bigbang, Maria Mena og andre artister gjorde det hele til en fantastisk opplevelse. 

Nå er folkene bak festivalen i gang med planleggingen av neste års festival, og for å sørge for at det virkelig blir barnas festival har de nå fått to små festivalsjefer med på laget, Christine (9 år) og Erlend (7 år). Det kommer til å bli bra, sinnsykt bra. Jeg håper dere også kommer. Ses vi i Tøyenparken i sommer?

Barna inntok scenen sammen med Bigbang. Foto: Bård Gundersen
Jeg gir bort to gratis billetter.
Billettsalget er nå i gang. Det feirer jeg med å gi bort to gratis billetter til en av mine lesere. 
Det eneste du må gjøre for å være med i trekningen er å legge igjen en kommentar på dette innlegget.

Fortell gjerne hvorfor du ønsker deg billettene, eller hva du eller barna likte best ved fjorårets festival (om du var der). Jeg trekker en heldig vinner førstkommende lørdag (10. des) så det gjelder å være raskt ute. 

Frem mot jul er det forresten - 20% på alle billetter til Miniøya 2012, billettene finner du på Billettservice Kanskje et godt forslag til julegave, enten til dere selv eller andre.

Jeg gleder meg!

10 kommentarer:

  1. Mannen min og jeg har snakket om at dette er noe vi burde få med oss, så hvis vi vinner to billetter, er vi langt på vei. Tror jentene våre hadde kost seg veldig på noe slikt.

    Fortsatt god uke til deg. Håper du koser deg i førjulstiden. :)

    SvarSlett
  2. Vi har hatt med eldste på¨Øyafestivalen, og vurderte veldig i sommer om vi skulle ta dem med begge på miniøya, men bestemte oss for å vente et år!
    Det hadde jo vært så gøy å vinne billetter dit og hatt noe å glede seg til!! Vi elsker konserter og festivaler alle 4!

    SvarSlett
  3. Åh, dette har jeg aldri vært på før, så det hadde vært stas med en tur på meg og ikkesålillelengre, lillegutt <3 Som er 6 år bitt!=)

    Hilsen Marit

    haugland_marit@hotmail.com

    x x x

    SvarSlett
  4. Jeg var der ifjor med mine nieser,min bror og hans samboer.De storkoste seg i både sol og regnvær.Vi så dyrene fra kutoppen og spise masse sukkerspinn.Det store høydepunktet var kaptein sabeltann,selv om minstejenta synes det ble litt skummel musikk også.Vi måtte lokke barna bort når det stengte,i mye gråt og sure miner...da vi nærmet oss bilen kom det fra jenta på fem år "javel,vi drar hjem,men blir det ikke miniøya neste år,får du ikke no bursdag"...så da har barna talt:Miniøya er noe de absolutt må oppleve igjen.
    Hadde vært superstas å overraske de med billetter,hvis jeg vinner,da jeg ikke har mulighet til å kjøpe til de selv.
    mvh kristina johansen
    krisjo1987@yahoo.no

    SvarSlett
  5. Jeg har så lyst til å dra dit til neste år. Åhh, det vilvilvil jeg!

    SvarSlett
  6. Haha, det var kanskje ikke den beste grunnen for å vinne.
    Men tror dette hadde vært prima for Tilde, samt at vi store i familien også liker slikt. Hadde vært supert å fått en artig ferietur. Kanskje kunne jeg ha overrasket ei venninne og hennes sønn, så kunne vi dratt sammen? Å, for en lykke.

    SvarSlett
  7. Oioi, tenk at jeg ikke har meldt meg på her.. Jeg vil selvfølgelig være med!! I år fikk vi jo ikke kommet oss dit, siden jeg hadde arbeidshelg. Men i år er jeg jo i permisjon, så da må vi jo klare å få det til :) Daniel er jo en liten musikk-elsker, så han hadde garantert syntes at det var stor stas!

    SvarSlett
  8. Å, denne trekningen vil jeg være med på!
    Har hatt lyst til å dra dit, og fikk enda mere lyst da jeg så innlegget ditt derfra tidlig i sommer. Tror barna mine hadde synes det var supergøy å møte barnetv-helter og ådanse til musikken. Og vi voksne hadde også digget det.
    Krysser fingrene;-)

    God tirsdagskveld til deg:-)

    SvarSlett
  9. Gratisbilletter er akkurat det som gir oss nok spark bak til å være med på dette! klarte jo ikke å somle oss dit i fjor ...

    SvarSlett
  10. åh, dette hadde vært så perfekt for oss! en skikkelig tur, full av musikk og morro!
    vi er litt slitne,vi store pga husbygging..så ferieturer er liksom ikke prioritert- dette hadde vært redningen for alle ;)

    SvarSlett