onsdag 14. desember 2011

Gratulerer en vinner!

På en måte hater jeg sånne loddtrekninger, jeg vil jo helst gi en billett til hver. Men til dere som dessverre ikke var så heldige å vinne denne gangen så finnes det billetter på juletilbud med 20% rabatt på denne siden. Jeg håper jeg ser mange av dere der i sommer, det er nemlig en helt fantastisk opplevelse både for store og små.

Så til den heldige vinneren av billetttene, nemlig Widok!!! Sender du meg postadressen din på mail, så skal jeg sørge for at 2 billetter kommer flagrende inn i postkassen din om litt. Tipper gutta dine (alle 3) kommer til å syns det er helt topp!

Så til noe helt annet. Jeg har nemlig et lite fnugg av energi (noe det ikke er mye av om dagen), så nå skal jeg lage hjemmelagede energibarer. Satser på at det gir den siste piffen jeg trenger inn mot julen.
Ønsker dere alle en kjempefin kveld. Vet dere forresten at det kun er 10 dager igjen til julaften?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar