tirsdag 4. oktober 2011

We have a winner! + liten DIY


Da er trekningen unnagjort, og den heldige vinneren av en fleecejakke fra Isbjörn of Sweeden er

JENNY

GRATULERER! Send meg fargeønske, størrelse og adresse på e-post, så skal jeg sørge for at den dukker opp hjemme hos deg ganske snart. Tipper det blir favorittplagget i høst 

Til dere som ikke var like heldige, men som likevel har lyst på en fleecejakke. Klikk dere inn på Småkryp eller ta en tur innom butikken i Kværnerbyen. Der er det massevis av fine kvalitetsklær å velge mellom, nesten alt er økologisk, og det beste av alt er at de har klær i alle prisklasser! Økologisk trenger heldigvis ikke å bety det samme som dyrt.

Glass til oppbevaring av penner, med bilder av dine aller kjæreste  

Jeg har metallbokser og glass til oppbevaring av penner, strikkepinner, blyanter, farger til barna, tusjer og veldig mye annet. De er rett og slett helt geniale! Tidligere har jeg laget bokser ved å bruke gamle metallbokser, fint papir og decoupagelim. 
Metallbokser med papir fra Blafre.
På kontoret i dag ryddet jeg i alt stæsjet jeg har liggende der (utrolig hvor mye som samler seg opp!) Samtidig tenkte jeg på mine aller kjæreste favoritter som ventet på meg hjemme. Og plutselig i kveld kom jeg til å tenke på at dette måtte jo kunne la seg forene. Dermed skylte jeg et gammelt rødbetglass, reiv av papiret og vasket det kjapt med zalo. Deretter fant jeg to fine bilder fra ferien vår i fjor høst, og stappet de nedi. Enklere blir det nok ikke. Så er det bare å ta det med på jobb, plassere det på hjemmekontoret eller akkurat der du ellers vil plassere det (man kan jo selvsagt lage flere!) Kanskje en god gaveidé om barna skal lage julegaver til besteforeldre, tanter eller annet?

Min penneholder skal jeg ta med på jobb. Når jeg savner barna neste gang kan jeg bare titte på penneholderen min og smile for meg selv. Tenk å være så heldig!

Vakreste lillejenta mi, vår lille solstråle
Storejenta mi, så nydelig og god

Ønsker dere alle en super kveld, jeg skal nyte roen i sofakroken og strikke et par tøfler tenkte jeg.



3 kommentarer:

  1. HIhi.. Så søtt!:) Kul DIY. Og gratulerer til vinneren!

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar hos meg - så gøy at du også hadde fått likt stoff av din bestemor. Ser du også er retroglad - det liker jeg :-) Blir fast følger her hos deg !
    Fin "resten av uken" til deg :-)

    SvarSlett
  3. Heisan Siv Iren
    Tusen takk for koselig hilsen! Så artig at du ønsker deg retroforkle fra nettbutikken min! Uansett er min munn lukket med syv seil.
    Disse boksene trukket med Blafre-papir er bare så fine!!! Jeg har lagt til side noen metallbokser som jeg har tenkt til å trekke med retrotapet en dag.
    Ha en koselig helg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett