tirsdag 4. oktober 2011

Vinneren trekkes i kveld kl 21

Det er fortsatt noen timer igjen om du vil henge deg på konkurransen min hvor du kan vinne en superdeilig strikket fleecejakke fra Isbjörn of Sweeden i valgfri farge og størrelse. Jakken er helt super og kan brukes året rundt, både som isolerende mellomlag og som jakke på vår, sommer og høst! (Hva kunne vel passet bedre?) Innsiden er deilig myk, og blir det kaldt ute kan man bare putte hendene i en av de to søte lommene på forsiden. Hetten er forresten avtagbar. Verdi på jakken er 799,- Premien har jeg fått av den søte damen bak butikken Småkryp, kun for å gi til en av mine heldige lesere. Butikken hennes finner du enten på nett, eller i Kværnerbyen i Oslo. En tur innom anbefales på det sterkeste. Ann Kristin kan by på både kaffé, kjeks og en ordentlig god kompetanse på barneklær. 


For å være med i trekningen av en fleecejakke fra Isbjörn of Sweeden må du gjøre følgende:

1. lodd: får du for å være følger av Retroglad
2. lodd: får du for å melde deg på Småkryp sitt nyhetsbrev (Det gjør du enkelt på www.smakryp.no )
3. lodd får du for å "like Småkryp på facebook

Tar du maks antall får du med andre ord 3 lodd, det er kjempefint om du skriver antall lodd i kommentarfeltet under, så har jeg oversikten.

Ønsker dere en fin dag så lenge, så kommer et nytt innlegg med den heldige vinneren like etter 21.



3 kommentarer:

  1. Hei,
    jeg trekker 3 håpefulle lodd dersom det enda er tid :)

    klem,
    Mari Ann

    SvarSlett
  2. Tenkte bare at jeg skulle si at begge ungene har denne jakken og den er SuPER ! :)

    SvarSlett
  3. Hei! 3lodd til meg takk :)

    SvarSlett