fredag 7. oktober 2011

Jeg tar sats!

 Det er i skrivende stund akkurat 21 minutter igjen av månedens utfordring hos nib. Jeg bestemte meg for omtrent 15 minutt siden at jeg ville bli med. Sånt blir det styr av! Jeg heiv meg rundt her, har justert med lys, blits, hvitbalanse og iso så det har gått helt i surr. Å ta bilder så seint på kvelden er jammen ikke lett, her er jo bekmørkt! Men her er altså det jeg fikk til. Håper dere liker det :)


For flere fine bidrag kan dere klikke dere inn på nib. Ønsker alle en fin kveld!

5 kommentarer:

  1. Veldig fin krakk! Lykke til i konkurransen :)

    Ps; giveaway inne hos meg om du vil være med!

    SvarSlett
  2. Fin farge på den krakken og passende tapet :-)

    SvarSlett
  3. eeelsker krakken!!!! hvis du noen gang blir lei den så hadde den sett super ut på kjøkkenet mitt! den minner meg faktisk om en stol jeg hadde en gang, hvis du husker den..?

    a-m

    SvarSlett
  4. Klart jeg husker den Astrid Marie, det var en rund snurrestol fra Ikea som du fikk av mammaen din. Right? :) Håper alt står bra til!

    SvarSlett