mandag 3. oktober 2011

Foreldremanualens bloggkonkurranse

Her er mitt bidrag til foreldremanualens bloggkonkurranse i oktober. Temaet denne måneden er "hjemmelagde ting" og det kan jo være så mangt. Klikk deg inn på siden deres her for å se alt det fine som er lagt inn. 

Jeg klarte ikke å bestemme meg for kun et bidrag, siden alle er små favoritter på sitt vis. 
Om du liker et av bildene mine kan du heie meg frem i konkurransen ved å trykke "liker" under bildet mitt. Bildet finner du blant de andre bildene her: Foreldremanualens bloggkonkurranse. Jeg blir superHAPPY om du vil gi meg din stemme. 

Hjemmesydd forklekjole, min aller første 
 
Hjemmesydd bukse laget av min gamle dongeribukse, sydd etter tilfeldighetsmetoden, pyntet med grønn ribb og en liten bil i retrostoff. 
Redesignet kjole laget av en arvet topp, grønt kantbånd og mormors gamle sengetøy

Så vil jeg minne alle som er innom at vinneren av en jakke fra Isbjörn of Sweeden blir trukket i morgen. Det er veldig gode vinnersjanser denne gangen, og jakken er rett og slett helt topp! 
Klikk på bildet under for å komme direkte til konkurransen. 



   

6 kommentarer:

  1. Stemt! Skal gå inn fra jobb og stemme derfra i morgen også ;)

    SvarSlett
  2. Fantastisk stoff i den øverste kjolen! Eg snubla innom her via ei anna side og brukte laaang tid på å finne ut KOR i all verda eg hadde sett denne jenta før..

    Inntil eg fann ut at dette MÅ jo vere Nora som var saman med Eir på Ullevål i mai?

    SvarSlett
  3. Det stemmer på en prikk det Ranveig! Så utrolig morsomt at du snublet innom bloggen min, en gledelig overraskelse på en onsdagskveld :D Stoffet fant jeg ved et lykketreff på finn.no, jeg har mer igjen så bare si fra om du vil bestille en kjole :)

    SvarSlett
  4. Takk for tilbudet, skal gje ein lyd om behovet blir uoverkommeleg :o)

    Kjenner eg *nesten* blir inspirert til å sy litt, har ikkje sydd sidan i sommar.. Trur eg må gå på jakt etter kule stoff...

    Flott blogg forresten, morsomt å "treffe" kjentsfolk sånn heilt ut av det blå!

    SvarSlett
  5. Gratulerer så masse som vinner av foreldremanualens bloggekonkurranse!! Send meg en mail med hvilket plagg du ønsker fra min nettbtikk og adressen din på mail: torunn@tuttiogtorunn.com så kommer pakken snart i postkassen din. Her er det litt førstemann til mølla siden det bare finnes et av hvert plagg så legg gjerne med et andre-valg i tilfelle plagget du ønsker allerede er bortlovet.

    Klem fra Torunn

    SvarSlett