onsdag 21. september 2011

Vinn fleecejakke fra Isbjörn of Sweden!

Jeg er så heldig at jeg skal få gi bort en superdeilig fleecejakke fra Småkryp til en av mine herlige lesere. Jakken er helt super og kan brukes året rundt, både som isolerende mellomlag og som jakke på vår, sommer og høst! (Hva kunne vel passet bedre?) Innsiden er deilig myk, og blir det kaldt ute kan man bare putte hendene i en av de to søte lommene på forsiden. Hetten er forresten avtagbar. Verdi på jakken er 799,- Kan jeg trekke lodd jeg også?

Finnes fra str 86/92 og helt opp til 134/140.
Min favoritt er denne grønne, men jeg liker godt de andre fargene også. For å være ærlig hadde jeg nok hatt problemer med å velge. Hvilken farge ville du valgt om du skulle vinne?

Finnes i fargene; grønn, brun, rosa, rød og blå.
For å være med i trekningen av en fleecejakke fra Isbjörn of Sweeden må du gjøre følgende:

1. lodd: får du for å være følger av Retroglad
2. lodd: får du for å melde deg på Småkryp sitt nyhetsbrev (Det gjør du enkelt på www.smakryp.no )
3. lodd får du for å "like Småkryp på facebook

Tar du maks antall får du med andre ord 3 lodd. 

Vinneren trekkes tirsdag 4. oktober.
Innen da håper jeg spent på at det blir mange lodd, og ønsker dere lykke til i trekningen. 
Tvi tvi, og en stor onsdagsklem til alle mine nydelige lesere 


Ps! Vinneren velger selv farge og størrelse.
Skriv i kommentarfeltet nederst hvor mange lodd du tar.

33 kommentarer:

  1. Hurra-jeg vil vinne!Hva gjør en for å være følger av bloggen din?jeg følger den hver dag.I tillegg har jeg meldt meg på nyhetsbrevet og liker småkryp på facebook+delt småkryp med venner :)
    -kristinajohansen(krisjo1987@yahoo.no)

    SvarSlett
  2. da må det være 3 lodder til mig, den grønne er helt klart min favorit:)

    SvarSlett
  3. Jeg la til en tilleggsfunksjon her inne nå jeg Kristina, så om du vil følge bloggen min bare fyller du inn e-postadressen din i feltet på høyresiden. Koselig at du følger meg :)

    SvarSlett
  4. Jeg er med!:) 1 lodd på meg!

    SvarSlett
  5. Dette må jeg være med på :) 1 lodd til meg.

    Kristin-@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Oj så utrolig bra! Jeg er såklart med! Blir 3 lodd på meg :)
    Troooor jeg likte den blå best...

    SvarSlett
  7. Ojjj, så spennende. Usikker på hvilken farge jeg ville valgt. Har to jenter og en gutt, så vi får se...
    2 lodd på meg. Krysser fingrer og tær.
    KLæm usanne

    SvarSlett
  8. Oioi, den var kjempefin!!! Jeg ville nok hatt den blå om jeg var så heldig å vinne :)
    Tre lodd til meg

    SvarSlett
  9. Så fantastisk flott premie :-D
    Har en liten gutt som blir 3 år på selve trekningsdagen, og han hadde blitt veldig fin og ikke minst varm i en grønn fleecejakke ;-)
    2 lodd (følger+liker fb)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  10. å, det her vil eg vere med på! Blir berre eitt lodd på meg den gongen her (følger). Synst den grøne jakka var superfin!

    SvarSlett
  11. Jeg vil gjerne være med på 2 lodd og håper på vinnerlykke!

    Jeg liker jo alle farger så ikke heilt lett å velge. Men siden jeg er gutte og jente mamma hadde jeg nok valgt grønn - unisex er best. Men turkis er jo også fint til begge.

    SvarSlett
  12. Knallfine jakker! Jeg likte veldig godt den blå. Eventuelt den brune. Vanskelig å velge :) Tar to lodd. Følger og nyhetsbrev!

    SvarSlett
  13. Super jakke, og helt enig med deg at den grønne var finfin!!!! Tre lodd til denne damen :0)

    SvarSlett
  14. 3 lodd her også (;,klem

    SvarSlett
  15. den var kjempe fin!!
    3 lodd på meg :-D
    ha en fin dag, fra søs å tuppene :)

    SvarSlett
  16. Helt enig at den groenne er den flotteste! 3 lodd til meg, takk takk!

    SvarSlett
  17. Grønn er klar favoritt her også! 3 lodd på minste str :)

    SvarSlett
  18. Åij, jeg vil ha 3 lodd :)

    Jeg ville nok valgt blå eller grønn siden jeg har gutt ;) De så veldig gode ut!!!

    SvarSlett
  19. 3 lodd ble det :)
    Jeg ville nok valgt grønn (for en herlig farge ! ) i den minste størrelsen :)
    hilsen Julie
    (juliesaether@hotmail.com)

    SvarSlett
  20. Jeg er med på et lodd. Tror nok det hadde blitt rosa rosa rosa hvis jeg vinner. :)

    SvarSlett
  21. KJEMPEFIN JAKKE!!!!
    3 lodd på fru. Gihlemoen! :) Blå, størrelse 92 til jenta mi. (Krysser fingra!)

    SvarSlett
  22. Så fin jakke! Tre lodd på meg og :-) Om jeg skulle være så heldig å vinne hadde det vært flott med rosa i str. 98

    SvarSlett
  23. Very nice gift, I hope for the best.
    my favorite the pink
    I'm on facebook: Gerda Nádor
    nadorgerda@gmail.com
    3 lodd

    SvarSlett
  24. Jeg rakk AKKURAT å skaffe 3 lodd :)
    Grønn jakke i 86/92 står på ønskelista her!

    SvarSlett
  25. Hei!
    Skynder meg å legge inn en kommentar (håper jeg ikke er for seint ute).
    Legger bloggen din inn på Google reader listen min, så da har du meg som fast følger fremover. ;-)
    (= 1 lodd)

    Disse jakkene er i super kvalitet, eldstemann hadde en slik da han var yngre. Kunne godt tenke meg en ny til ham i grønn størrelse 134.

    SvarSlett
  26. Hei! Vil gjerne være med i trekningen jeg også! Tre lodd til meg, og så synes jeg den grønnne var veldig fin, størrelse 98/104!

    SvarSlett
  27. 2 lodd her:) nydelige jakker!!! Bk_bv@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Hei,
    så skal jeg kommentere under det riktige innlegget ;)

    Jeg tar 3 veldig håpefulle lodd om det enda er mulig å bli med :)

    Klem,
    Mari Ann

    SvarSlett
  29. Hei. Prøver meg på to lodd i siste liten! :) (følger og nyhetsbrev)
    Har veldig lyst til å teste kvaliteten på de fine plaggene fra Isbjörn of Sweden, så jeg krysser fingrene! :)
    Kjempe fin blogg du har, så her er jeg glad jeg stakk innom. :)
    Ha en fin kveld.
    Klem fra Inger-Lise

    SvarSlett