mandag 12. september 2011

Redesignet redesign

Det må vel være toppen av gjenbruk? Denne kjolen var først en topp som vi arvet etter en nabojente og et gammelt sengetøy etter oldemoren min. Så ble det en sommerkjole til Mali, og nå er det i ferd med å bli enda en ny kjole ut av den. 


Jeg var ikke helt fornøyd med den første versjonen, så når det ble uttrykt et ønske om en lignende kjole til salg så fant jeg ut at den ikke kunne leve sånn lenger. Dermed klippet jeg av toppen, sydde om skjørtet med dobbelt stoff, og sydde sammen igjen. Nå mangler bare et bånd i livet så er den perfekt. 


Om den blir som jeg håper og størrelsen ikke er helt på viddene så er den lovet bort til en liten frøken. 

Fin, ikke sant?

Har forresten lagt ut to annonser på Finn om noen er interessert. Selger to settbord i teak, en tallerkenhylle, lammeskinn fra Nøstebarn og en stelleveske. Følg linker under.
Settbord og tallerkenhylle
Lammeskinn og stelleveske

Tvi tvi i kveld folkens, håper de jeg stemte på vinner valget ;)

1 kommentar: