torsdag 8. september 2011

O how I love you

Nydelige Nora min i nye klær. Gult er utrolig kult!

Det er utrolig altså. Ja, jeg snakker om shopping. At det kan gjøre så mye for humøret er nesten ikke til å tro. Man blir ikke lykkelig av penger, men man faktisk bli ganske ulykkelig uten! I dag har jeg fått en hel shoppedag med mamma, det gjorde underverker for kropp og sjel. Mest fordi jeg og mamma fikk en hel dag sammen, men også fordi jeg desperat trengte nye klær. Hurra for tidlige bursdagsgaver!

Og når vi snakker om shopping så var jeg innom Designtorget på Byporten en dag denne uken, veldig fin og inspirerende butikk. Se bare på bildene under.

Relansert glassunderlag fra serviset Picknic,  designet av Marianne Westman.
Massevis av fine nyheter, inspirerende mønster og farger.

Og til slutt et bilde fra shoppingturen min i dag.
Elsker elsker ELSKER de nye skoene mine. Vesken er ikke min, men den var fin den også :)

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for en fin dag!! Veska var også kjempefin. Mamsen

    SvarSlett
  2. Nora er bare superskjønn. Elsker den tightsen (?) hun har på seg. Og de brikkene er så flotte! Jeg har et stoffstykke med samme trykket fra samme designer. Jeg funderer litt på hva jeg skal sy av det.

    Men du, ha en fin helg, du vakre!
    Klemmeklem.

    SvarSlett