lørdag 17. september 2011

Morgenstund er ull i grunn

Mali i nye ullklær fra Småkryp, økologisk ullbody 219,-

Vi startet morgenen med frokostblanding og rosiner til dessert. Høres kanskje ikke så lukurativt ut, men når rosiner er det beste man vet så er det ikke så værst.

Etterpå skal vi en tur for å se på Kosinus, det blir skikkelig spennende! Flere som har barn som digger den tallglade dragen? Her er han helt nr 1.


Senere i dag skal jeg lage plommesaft eller noe annet spennende med plommer. Om noen vil dele en oppskrift eller to med meg blir jeg superglad!

Deilige plommer fra svigerfars hage.
Nydelig skål jeg har fått av mormor, Figgjo Daisy.

Sender en stor hilsen til dere alle sammen, og et ekstra lite halo-vink til mine nye følgere. Hjertlig velkommen, jeg håper dere vil trives her hos meg. Om litt kommer forresten en herlig give-away her! Et lite hint er at gaven er perfekt for småbarnsforeldre, og finnes et sted i denne butikken www.smakryp.no. Noen som klarer å gjette?
Ingen premie for riktig gjetting denne gangen altså, men en hel del ære :)

Noen som har tenkt seg ut i skogen i morgen? Jeg lengter ut ...

2 kommentarer:

  1. For en herlig body på verdens fineste Mali :) Ha en finfin dag!!

    SvarSlett
  2. Nydelig datter med de blåeste øynene:) Liker bloggen og spesielt retrogleden din, Daisy er herlig:)
    Blir definitivt følger:)

    Trine:)

    SvarSlett