tirsdag 20. september 2011


Hurra hurra! Jeg blir så utrolig glad for at jeg har så mange fine følgere/ lesere på bloggen min. Tusen takk for at dere er her, og for tilbakemeldingene deres. Det gjør det hele ekstra morsomt :)

Jeg flyr rundt meg selv for tiden. Jeg er jo sånn, enten i 100 eller rimelig rolig (selv om det kanskje er sjelden det faktisk er sånn da ...) Nå er jeg altså i 100, og jeg har jobbet fra 8 – 01 flere dager på rad nå. Men det gjør ingenting, det er så utrolig morsomt! Jeg lærer så mye nytt at jeg ikke klarer å gi meg når kvelden kommer. Først når jeg ser ut vinduet at alle andre naboene sover, ser meg rundt i stua og ser at jeg sitter helt alene, titter inn på soverommet og ser en sovende Magnus, har kysset to sovende små jenter mykt på kinnet, da legger jeg meg. Så våkner jeg igjen få timer seinere. Taslende føtter som trenger mammaen sin, myke gode taslende føtter. 

Midt inn i all løpingen min her en dag var jeg innom Søstrene Greene. En av mine helt klare favoritter, sammen med Panduro. Cacas var jeg også innom. Noen som vil gjette hva jeg planlegger? Mer om det seinere! 

I tillegg til en del andre ting (som det kommer mer om seinere) fikk jeg med meg dette hjem.

Linjerte skrivebøker er en svakhet jeg har, jflere hyller fulle. Stekespade i bambus til 5 kr, supergod selv etter vask i maskin!


Søte kurver til å ha på badet. Allerede fylt med hårstrikk og spenner til to små jenter.

Jeg har forresten et spørsmål til deg. Hva er ditt favorittema på bloggen min? 

3 kommentarer:

  1. Du må passe på å ikke slite deg ut nå da!! Godt å høre at du trives så godt med jobben :)
    Jeg liker bloggen din akkurat sånn den er jeg, med litt forskjellig om alt du surrer med. Bare fortsett sånn som du allerede gjør du!

    SvarSlett
  2. Hei!

    Takk for kommentar inne hos meg :-) rimeleg stille der inne for tida..men jammen mykje jobb å flytte! Satsar på at det kjem seg no...

    Trur forresten eg veit kva du planlegg ;-)

    Og synst du har ein fin blogg akkurat som den er :-)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Vil bare si at bloggen din er en av mine favorittblogger! Selvom jeg ikke har kommentert på evigheter titter jeg alltid innom:)
    Ha en god dag:)

    SvarSlett