tirsdag 6. september 2011

God morgen!

Jeg sitter egentlig og jobber, men måtte bare en liten svipptur innom bloggen for å si hei. 

Først vil jeg gratulere Ida med bloggen Sukkertoyforoyet så mye med finaleplass i konkurransen om Norges vakreste hjem. At to av mine favoritter går så høyt til topps er veldig morsomt å se. Forrige uke var det nemlig herlige Ann-Magrit med bloggen Romantiskretro som fant sin plass i finalen. Jeg heier på dere begge to!
      
                   Bildet er lånt fra bloggen Romantiskretro                            Bildet er lånt fra bloggen Sukkertøy for øyet

Det mangler forresten ikke på ting å blogge om her heller for tiden, men kameraets lange reise har liksom gjort at jeg mistet litt piffen. Vil ikke "kaste bort" gode innlegg på å bruke mobilbilder. 

Derfor gir jeg dere heller en liten reprise fra barnerommet, og et stort ønske om en fin dag til alle mine lesere. Tusen takk for at akkurat du er innom bloggen min, det setter jeg stor pris på!

Velkommen inn på jenterommet. Heng fra deg jakka og finn deg en stol.

Her serveres deilige kaker og kaffé til alle som kommer innom.

Vil du bli litt ut over dagen så skal vi ordne middag også. Vi har lagt en pute på stolen for at du skal få sitte godt.

Over sengen kvitrer fuglene og uglen stemmer i et uhuuu. Heldigvis har det ikke forstyrret nattesøvnen til nå.

Skal vi lese om Barbapapa eller Barna i Bakkebygrenda sammen? Albert Åberg er også en stor favoritt.

Vil du bli her over natten så har vi en ledig dukkeseng. Det forutsetter at du er liten som en teskje, men det går vel greit?

Velkommen tilbake en annen dag, takk for at du tittet innom oss 




2 kommentarer:

  1. Takk for at du heier på oss. Dette er veldig morro! Og spennede.

    Og du, det barnerommet gjør det ingen verdens ting at du viser en gang til. Herlige detaljer og bøttevis med sjarm! Nydelig!!

    Ha en fin tirsdag, vennen.

    SvarSlett
  2. Så fint barnerom :) Mange fine detaljer !
    Hilsen Janne

    SvarSlett