fredag 16. september 2011

Glimt og Sukkertøy for øyet


Jeg har superlyst å blogge for tiden, men tiden strekker jo bare ikke til!

I dag startet jeg dagen med møte, og har nå hele 10 min på meg før jeg skal videre til neste. Bare sånn at det er sagt så er det gode ting som tar opp tiden min, ting jeg ikke ville vært foruten. Jeg bare ønsker meg noen timer ekstra i døgnet.

Her er noen glimt av mine favoritter for tiden, og det øverste bildet er mitt bidrag til Sukkertøy for øyets utfordring denne måneden. Er det typisk meg? for flere fine bilder kan du klikke deg inn hit: Sukkertøy for øyet.

Litt ekstra morsomt er det jo at kassen er kjøpt av Ida :)

Disse bøkene er noen av mine favoritter for tiden, så deilig inspirerende!

Frokosten i dag ble spist på denne søte asjetten kjøpt på loppis. Syns den har et herlig høstpreg.


Nå må jeg løpe videre, ville bare innom for å si hei.
Ønsker dere en deilig dag i høstsolen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar