torsdag 1. september 2011

Blafre altså ....

 For noen folk, for en butikk, for et design!

Dette er langt fra det første Blafrende innlegget på bloggen min, jeg har både skrevet om hvordan man kan tapetsere en dukkeseng med papiret deres, og hvordan man kan lage fine bokser.  For å si det sånn så kan papiret deres brukes til det meste, og vi har også laget flere bursdagskort av det.
I går var jeg på kundekveld i Blafrebutikken på Ekeberg.

Og i det vi kom inn døren stod den nydelige Nora klar med goodiebags til de tjue første som meldte seg på arrangementet, en av de heldige var meg!

 Goodiebagen inneholdt en bærepose i tøy, klistremerker, flere kort, skriveblokk, notatblokk og en matboks.
(Se bildet over til høyre) Tenk å være så heldig da!

Det var (utrolig nok) første gang jeg var i butikken deres, og jeg må si den var en opplevelse. Dit skal jeg garantert igjen, og neste gang skal jeg ha med min egen søte Nora. I midten av butikken stod et stort bord de stadig fylte på med de søteste saker til nedsatte priser. Jeg plukket med meg to matbokser, en drikkeflaske og en meter med stoff. Selvfølgelig det grønnblomstrete stoffet, mitt Blafrefavoritt. Jeg har store planer for stoffet, og gleder meg til å vise dere senere. 

Når vi var ferdighandlet kjøpte vi oss en kopp kaffé og satte oss i sofaen, og da kom jammen Blafremannen og ga oss deilige sjokoladecroisanter. De var nydelige, og veltet hele dagens kaloribudsjett. Men blås i det, vi koste oss! 

I dag er det planleggingsdag på barnehagen til jentene, og jeg er hjemme. Derfor startet dagen med å male andre strøk på rammen til korktavlen. Tror jammen den trenger enda et før jeg kan spikre den på plass. Tar sin tid får man si ...

Beklager den dårlige bildekvaliteten, men jeg er fortsatt uten kamera.

4 kommentarer:

  1. Så gøy! Blafre-produktene er bare helt herlige :) Ha en finfin første septemberdag!

    SvarSlett
  2. Ah, så mye fint!! Heldiggrisen som fikk goodiebag også...

    SvarSlett
  3. Kameraet ditt eller var det mitt... ligger trygt i kofferten min og blir med på neste tur til Oslo.

    SvarSlett
  4. åå, så mye fint!! HELDIGE deg ;-)

    SvarSlett