lørdag 27. august 2011

Verdens beste eggerøre!

Det er mulig komposisjonen over er inspirert av de siste dagers syprosjekt. I går laget jeg nemlig min første bukse!

Jepp, den har jeg prøvd meg på å lage i dag. Og jeg må si nervene stod i høyspenn. Det er liksom en ting å lage en helt decent eggerøre, men verdens beste? Da venter folk i spenning gitt. Om jeg innfridde får bli opp til mamma å vurdere, men god var den hvertfalll! Ikke var det noe særlig til heksekunst heller, så har du rørehånden i behold burde dette være overkommelig. 

Det er Gordon Ramsey som står for oppskriften (selvfølgelig).

Noen stikkord er 
-gryte istedenfor stekepanne
-ingen tilsatt veske
-RØRE!

= Silkemyk eggerøre

Kommer du til å prøve oppskriften? 


1 kommentar:

  1. Ja, gryte er tingen :-) Nå ble jeg sulten! Ha en fin helg :-)

    SvarSlett