fredag 12. august 2011

Tikk takk

goes the clock. 

Her er Elli-fant, hun gleder seg til å flytte inn på jenterommet.


Det er mye klokkesnakk her hjemme for tiden, og Nora peker stadig på nye favoritter. Den ene dyrere enn den andre, til morens store fortvilelse. Dermed var det bare en ting å gjøre ... 
Og disse klokkene ble født. Laget av papp, retrostoff, en gammel knapp og urverk. Faktisk ble jeg så fornøyd med de at jeg tenkte andre kanskje kunne hatt glede av de også. Derfor trasker denne dinosauren inn i Eplabutikken i løpet av dagen/kvelden. Har du lyst å kjøpe den, kan du legge igjen en kommentar her, sende meg en mail, eller eventuelt vente til den havner på Epla. 

Pris 185,- + porto


4 kommentarer:

  1. ..så stilige og kreativt!! Du er dyktig. Jeg hadde likt en ugleklokke!:D knis.

    SvarSlett
  2. Hehe, der kan du se! Men det er jo en ordentlig kos butikk å besøke. Såå gøy! Du er jammen flink. Hm, blå kanskje? :D Har allerede vist dem til mannfolket og han var enig med meg; de er superskjønne og vi har veldig lyst på en! hihi.

    SvarSlett
  3. Så fine de var! Digger formene og fargene!

    SvarSlett
  4. Så utrolig kule klokker du har laget!
    Æ like! :)

    SvarSlett