onsdag 17. august 2011

Najs!

Snublet akkurat over en dansk side på nettet, og så mye fint der var! Denne burde du sjekke ut om du ikke har vært der allerede. Siden finner du her : Designerdeals

Bare se på dette fine dynetrekket. Tenk så mye fint det kunne blitt av det! 
225 DK
Eller hva med disse skoene i str 39? Love them!
185 DK

Denne boksen designet av Ethel Von Horn er også fantastisk
145 DK
Og aller helst burde jeg jo hatt denne klokken, så kunne den hengt på kjøkkenet over den nye trappestolen min. Elin var den som gjettet riktig på tapeten og får en overraskelse i posten :)
Tapeten er kjøpt på Retrovilla, klokken fra Designerdeals

Jeg ligger hjemme med forkjølelse i dag. Eller hjemme og hjemme ... Jeg gikk en time tidligere fra jobb, men jeg er åpenbart ikke i stand til å slappe av, for vaskemaskinen surrer i bakgrunnen, klær har kommet på plass i skapet, og dagens blogginnlegg er på plass. Nå skal jeg snart av gårde til barnehagen for å hente mine to søte små. Ønsker alle som er innom en nydelig dag. 

Jeg kjenner høsten nærmer seg, men det er egentlig greit. 

Sofakos
En god bok
Turer i skogen
Kakao
Gode filmer

5 kommentarer:

  1. Så utrolig kul krakken din ble!!! Me like :) Masse fint fra butikken også, den klokka må du nok kjøpe..
    God bedring til deg!

    SvarSlett
  2. Veldig masse fint i den butikken! Nå skal jeg titte der litt.
    Takk for tipset!

    Ha en god kveld:-)

    SvarSlett
  3. Hipp Hurraaa for meg :D

    Krakken ble utrolig flott!! Du valgte helt rett tapet :)

    God bedring!

    SvarSlett
  4. Ej - nogle seje ting - kan godt li din blog også - god bedring til dig .

    x
    Margit
    Creative Tail

    SvarSlett
  5. Fikk en assosiasjon til noe jeg har liggende: https://lh3.googleusercontent.com/-W-m2AE52aLk/Tk_6WU42ErI/AAAAAAAAP6o/t1FNHuZMRB8/s640/RundeDuker_IMG_2352.JPG

    SvarSlett