tirsdag 9. august 2011

Middagsplaner?

Her kommer vår plan for 2 uker fremover, kopier gjerne om du vil. Oppskriftene på noen av rettene har jeg allerede skrevet inn. De finner du ved å søke på bloggen, eller ved å klikke deg inn på MAT og bla deg nedover. De som ikke finnes der kommer trolig etter hvert, be patient!


I morgen kommer oppskriften på verdens beste oreokake. Og denne gangen er det ikke bare skryt, det er helt sant, og jeg har selv prøvespist en halv kake. Greit å være på den sikre siden ...

Mali fikk prøvesmake kremen

Jeg jobber for fullt med krakken min, som nå har fått sitt tredje og siste strøk med maling. Nå skal den bare tørke et døgn før tapeten skal på, tror den blir veldig fin. I tillegg har jeg strikket en søt babybukse til en niese som ligger på lading i magen til tante Synnøve. Det må lades litt batterier før man skal ut å møte de viltre kusinene sine nemlig. Buksen kommer på bloggen snart, men den lille kusinen må vente litt til før hun kommer. Kanskje jeg får enda en fantastisk bursdagsgave?

6 kommentarer:

  1. Du er så or’ntlig! Printet og greier. Idéen er jo genial, vi har gjort det samme et par år og er superfornøyd!
    Skjønt vår er krotet ned på et avrevet hjørne av et ark eller en konvolutt og hengt på kjøleskapet sammen med alt det andre rotet som er der ...

    SvarSlett
  2. Det er første gang vår har kommet i ramme for å si det sånn, men så er vel jeg kjent for å være veldig or’ntli, er jeg ikke?

    SvarSlett
  3. Så utrolig lurt! Du er flink! :D

    SvarSlett
  4. Takk for mange gode middagsidéer!!
    Så var det bare å få skrevet sin egen... TTT!!!

    Var veldig smart å skrive middagsplanen ut på den der måten og sette det på en veldig senral plass. Jeg planlegger å ha vår på oppslagstavla jeg planlegger å lage til kjøkkenet vårt :P TTT!!!

    SvarSlett
  5. Takk for middagstips! Det er jammen lurt å planlegge sånt, og så er det mye koseligere å lage mat når man har en plan og alle ingrediensene i kjøleskapet. :-)

    SvarSlett
  6. Fint bilde av Mali! Det der må være 50 mm <3

    SvarSlett