lørdag 20. august 2011

Kom å dans!

Jeg er fortsatt syk og må stort sett holde meg i sofaen, men i går klødde jeg sånn i fingrene e at en liten forklekjole ble til. Kjolen heter "Laura", og det finnes bare én av den.
Kom å dans med meg!

Kjolen er sydd av et gammelt sengetøy kjøpt på finn.no, og föret med hvitt stoff fra Ikea. 
Trolig har det gamle stoffet ligget i et skap nesten hele sitt liv, for det er overhodet ikke slitt. 
Mønsteret er inspirert av boken "Sikksakk", men tegnet på frihånd av meg for å få den riktige fasongen. Størrelse 2–5 år, fra kjole til vest. Jeg elsker den, og det samme gjorde Nora.


"Kom å dans, dans med meg i en blomstereng"

2 kommentarer:

  1. Så flink du har blitt på symaskinen!!! Den ble superfin :)

    SvarSlett
  2. Synes stoffet egnet seg mye bedre på kjole enn som sengetøy! Kjempefint, og for en skjønn modell.

    Det er en klisje, men jeg kan ikke tro at de bittesmå babyene våre har blitt så store jenter.

    SvarSlett