lørdag 20. august 2011

Kjolen egnet seg like godt på en liten toåring som på hun som snart fyller fire år. Storesøster var grei og lånte bort kjolen sin da vi skulle ut å leke i dag.

Tatt med mobil, så kvaliteten er deretter ...

Vi har brukt dagen på hjemmekos, både ute og inne. Barna har stort sett lekt seg fint, og jeg har både fått klippet og nålet en ny kjole som er klar til å syes. I tillegg til at jeg har tegnet mønster i str 0–2 år, og 1–3 år. (Den på bildet er 2–5 år).

I morgen har jeg lyst ut i skogen, så jeg håper været står meg bi.
Hva har du brukt lørdagen på?

Ønsker deg en fin lørdagskveld :)

2 kommentarer:

  1. Ååååå, for noen deilige tær!! Lengt. Heldigvis kommer jeg snart på besøk :-)

    Mormor

    SvarSlett
  2. Koselig bilde og en kjempesøt kjole!!

    SvarSlett