fredag 29. juli 2011

Tom for ord

Bare bilder og beskrivelser igjen i et slitent hode. En effektiv og veldig fin dag.

Lampeskjermen fra et loppemarked i fjor har endelig funnet en fot og fått plass i stuen. 

"Nye" tefat etter oldemor, søte til koppene mine. Heldige meg fikk 6 nye middagstallerkener i samme service i dag. 

GLEDE.

Gjesterommet. Lampe fra oldemor, hund fra barnerommet mitt hos mormor.

En hylle med (nesten) alt jeg liker, og et bilde av to av mine favoritter. Mormor og morfar.

Genereasjon på generasjon med sterke gode forbilder, hjemmesydd hjerte og dukkeservice etter mamma.

Viktige personer i livet mitt og små betydelige ting. 
Ikke fordi det er ting, men på grunn av minnene de bringer, og personene de får meg til å tenke på. 

Takk for at dere er til 

1 kommentar:

  1. Så fine bilder! Elsker tingene! :) Gamle ting som vekker minner er så koselig!

    SvarSlett