tirsdag 19. juli 2011

"Skal den være så stor?"

Ja det var det som stod på rapporten jeg fikk fra balkongen vår i går. Blomkarsen min har åpenbart kost seg med utvannet øl, og bestemt seg for å vinne prisen for årets høyeste blomkarse! For de skal da vel ikke vokse oppover? Bildene under tok jeg før jeg reiste på ferie, og ferietrikset fra i fjor seirer igjen. Nemlig fulle flasker med vann, stukket på hodet godt ned i jorden. 

Solsikkebildet er tatt med verdens rareste og søteste linse, lensbaby.

Rett før jeg reiste på ferie fikk jeg besøk av søskenbarnet mitt. Og FOR et søskenbarn jeg har! Noen personer er bare gode helt fra innsiden og ut, og hun er en av dem. Jeg kunne ikke annet enn å smile når hun gikk. Ikke fordi hun måtte gå, men fordi vi har det så koseligg. Med seg på besøk hadde hun superdeilige muffins, servert på et nydelig brett. Med min tekanne til (og en kopp kaffé for min del) så var lykken komplett. Etter at hun reiste måtte jeg forte meg å skrive ned idéer og sende mailer her og der. Hun har nemlig en helt egen evne til å inspirere meg. Kanskje får dere se noen av planene mine etterhvert :) Her er en liten smakebit av muffinsene.


Svimlende gode!

2 kommentarer:

  1. FOR et søskenbarn jeg også har!!! Gleder meg til neste gang vi møtes allerede ;) Har det alltid koselig! Det ble veldig fine bilder da, og det som var tatt med lensbaby ble jo skikkelig kult! Vil gjerne se alt av planer ;) KLEM

    SvarSlett
  2. Det beste i verden er folk som kommer på besøk med kaker! :D Kake er aldri feil! Linsa var kul, har ikke hørt om den. Stilig. Bra tips med vannflaskene, det skal vi teste. Bloggen din er koselig, får en god følelse av å lese den. Klem fra Snøstorm huset hvor regnet plasker ned.

    SvarSlett