fredag 15. juli 2011

Mitt sommerparadis

Jeg titter innom i ferien bare for å vise frem noen bilder fra mitt sommerparadis, månedens utfordring hos NIB. Det er rart hvordan man forandrer seg etter hvert som tiden går. Jeg har alltid syns det var fint på hytta hos mamma, men når jeg kom dit i år var det mer som en åpenbaring. Alle detaljene gjør det hele så sterkt. Lyse sommerfine rom, fylt med en blanding av gammelt, nytt, blått i forskjellige nyanser og små sorte detaljer. Et deilig glimt av sommer på det ellers så regnfylte Sunnmøre. 







Måtte lykken din gro, som gresset bak do.



6 kommentarer:

  1. Å, for et herlig sted! Et virkelig sommerparadis.

    Jeg likte godt teksten du har skrevet i det forrige innlegget. Jeg synes flyten i teksten og ordvalgene dine er veldig bra. Det finnes sikkert noen fremmedord på dette som jeg ikke kan, men jeg vet i hvert fall hva jeg liker å lese. :)

    SvarSlett
  2. For et herlig sted!!! Jeg håper dere koser dere maks :)

    SvarSlett
  3. Skjønner godt at dette er sommerparadis!
    Ser helt herlig ut! helt min hyttestil!

    Kos dere masse masse :)

    SvarSlett
  4. Så herlig!!! :) Skjønner godt at du koser deg her!!!!

    Ha en fortsatt fin sommer!

    Hilsen fra Kathrine!

    SvarSlett
  5. Såg ut som ei veldig koseleg hytte! Håpar dåke får litt anna enn berre regn... God sommar!

    SvarSlett
  6. Ser skjønt ut! Heia late sommerdager! :D Måtte bare nevne at ja, gult er virkelig kult for tiden her i huset også og at kjolen/blusen du har på profilbildet (apropå gul) var herlig. :D

    SvarSlett