søndag 19. juni 2011

Og vinneren er ....

med den søte bloggen Gunn Hege´s puslekrok

Gratulerer! 
Send meg adressen din på sivirenm@gmail.com, så sender jeg deg stoffpakken ved første anledning.

Til dere andre vil jeg si tusen takk for deltakelsen. Jeg blir så utrolig glad når jeg ser hvor mange som er innom bloggen min. Dere er helt fantastiske og inspirerende! En ekstra stor velkomst til alle mine nye lesere. Jeg gleder meg til å blogge for dere fremover. 

Ønsker dere alle en fin mandag.

3 kommentarer:

  1. Heldige ho som vann alle dei fine stoffa! Litt misunneleg her :-)

    Tusen takk for alle dei kjekke kommentarane inne hos meg :-) Blir så glad! Og veldig kjekt at ville vere følger og :-)

    SvarSlett
  2. Nå ble jeg kjempeoverrasket og veldig veldig glad!!!!!
    Tusen takk!!
    Jeg er i startfasen når det gjelder sying, har symaskin, og har kjøpt meg mange glidelåser i fine farger, manglet i grunn bare noen fine stoffer :0) Så nå går jeg resten av sommeren i møte med et håp om at jeg skal klare å trylle fram noe lækkert av de søte stoffene fra deg. Klæm :0)

    SvarSlett