onsdag 29. juni 2011

Nytt dørskilt

I kveld har jeg laget dørskilt etter oppskrift fra Ingrid Riddervold
Og for de av dere som ikke har sett bloggen hennes, så burde dere klikke dere inn dit med en gang. 
Hun er nemlig proppfull av gode idéer, og lager de fineste ting!


* tegne opp hus
* skjære ut i papp
* "tapetsere med stoff
* skrive/printe lapp med navn på

For en bedre og mer detaljert fremgangsmetode finner du oppskriften hennes HER

Jeg er tullete forelsket i den nye stolen min. Magnus hadde gjemt den på gangen bak barnevognen, og mumlet noe om "gale damer som fyller huset med skrap" da han kom hjem. Tror han må ha sett en av nabodamene eller noe sånt ... 


Lille søt har hatt feber i dag. Ganske høy feber og dårlig form. Bare sovet, sovet og kost hele dagen. Det virker heldigvis ikke som hun har det vondt, så jeg har latt feberen virke, og håper på snarlig bedring. 
Men all sovingen førte jo til at mammaen måtte henge fingrene i noe. Det førte til denne rosa/oransje Baby Hjallis luen. Mulig jeg er inspirert av fargene på kjolen hennes. Den er bare vakker. Trykk, farger, fasong. Helt nydelig! 

For flere luer eller en liten titt, kan du klikke deg inn på Epla-butikken vår HER

Ønsker dere en fin natt!

3 kommentarer:

  1. Jeg har også laget dørskilthus etter idé fra Ingrid Riddervold! Knalltøft! Men på innlegget mitt om dørskiltet, fikk jeg en kommentar om at jeg skulle laget hull til kikkehullet, så hadde det blitt som et takvindu. Det var jo en så god idé at jeg må lage nytt dørskilt! :p

    SvarSlett
  2. Veldig fint skilt! Og veldig fin hue!

    Og god bedring til lille snuppa!

    SvarSlett
  3. Takk for herlig post i kassa i går ;0)

    SvarSlett