onsdag 8. juni 2011

Lyst på ny lampe?



Denne lampen gies bort på finn.no (i Oslo). Fin som den er, og enda finere med litt spraymaling.
Håper noen andre vil gi den et nytt hjem så den ikke havner på dynga. Trykk HER for å komme direkte til annonsen.

Eller kanskje du har lyst på en sånn en?


Den finner du HER (i Hønefoss).

Jeg tror også disse hyllene kunne blitt kule i en knallfarge


De finner du HER (i Oslo)

Eller hva med denne lampeskjermen HER?


Sofa


Finn.no er et lite skattekammer om man leter godt. Disse tingene fant jeg et par kjappe søk. Kanskje ikke noe for alles smak, men for de som er liker sånt er det gode muligheter til å finne noe. Og det til og med gratis! Jeg er uhelbredelig inne på finn.no, qxl.no og epla.no og flere steder daglig. Det kan jo dukke opp så mye fint, at jeg tør ikke la sjansen gå fra meg. Det samme gjelder loppemarkeder og bruktmarkeder jeg kjører forbi. Må man så må man, om enn bare for å sjekke. Jeg antar det er flere som er som meg?

Ellers må jeg si at jeg får helt vondt i hjertet av alle dyrene som må gies bort. Håper alle får et trygt og godt hjem, de er jo så søte alle sammen. 

Ønsker dere en fin kveld, med eller uten skattejakt.

4 kommentarer:

  1. Tenk å kunne hatt den blå sofaen *gosj* :)

    SvarSlett
  2. Mmm, mye pent. Jeg er og innom Finn daglig, sjeldent at det dukker opp de største varpa her nede på sørlandet, men det hender ;)

    Og hva gjelder dyrene; jeg skulle ønske jeg kunne redde de alle. Ønsker meg så vilt mye at folk tenker seg om to-ti ganger ekstra før de får et nytt familiemedlem av den firbeinte sorten. Gjør meg så trist at dyra bare blir kasta hit og dit...

    SvarSlett
  3. Hei Siw
    Kjekt du hjelper til med å finne godbiter! lampa var supperfin og der den for meg i sort eller hvitt jeg da, men vi har vel ikke det store lampebehovet nå. (dessverre)
    Far i huset her elsker Finn.no og svarte så flott da noen bekjente spurte "Er du på Facebook, Eirik?" " Nei, jeg er på Finn jeg"
    Gleder meg til å se barnekjolen du har sydd!
    Glad dag til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  4. He, he... suppefin ja...
    Kaspara

    SvarSlett