torsdag 2. juni 2011

Lakenskrekk, puteskrekk




I går stålsatte jeg meg for den store hendelsen, fant frem et stoff (som jeg har en del av) og forberedte meg på å sy pute. I starten var jeg helt høy på pæra. Dette gikk jo lett som en plett! Så gikk alt plutselig i ball for meg. Takk og lov for nattevåkne venninner på msn som kan trå til med noen gode råd! Det var like før et dramatisk sammenbrudd og lovnader om å aldri sy igjen. Men til slutt fikk hun geleidet meg på riktig vei igjen, og før jeg visste ordet av det var putetrekket ferdig. Det er ikke perfekt, men jeg liker det likevel. Det er nesten så jeg får et emosjonelt bånd til puta. Min aller første pute, etter årevis med snakk. Og vet dere hva? Det var faktisk lett når jeg først forstod hvordan det skal gjøres. Nå var riktignok hele putetrekket i ett stykke, men jeg tror med litt hjelp at jeg skal klare å sy ett med forskjellig for- og bakside også. Kjenner jeg meg selv rett får dere nok se ett til om ikke så mange dager. Jeg har jo skapet fullt av herlige stoffer 



Endelig litt farge i sofaen!


3 kommentarer:

  1. Hmmm, det var en god idé. Trenger litt mer farge i vår stue også. Får se om det er noe loppis her borte i løpet av sommeren.

    SvarSlett
  2. Hurra for deg som har vært så flink! :) Puta ble kjempefin, og stoffet likte jeg veldig godt. Nå gleder jeg meg til å se det neste du tryller frem. :)

    SvarSlett