søndag 26. juni 2011

Hektiske dager


Ja plutselig slo sommeren til med noen helhektiske dager. Sommerinnspurt på jobb, en toåring som helt på egenhånd bestemte seg for at hun ville slutte med bleier, nyervervet sykunnskap og en trøblete nakke. Når man legger på St.hans aften, venninnebesøk og grillparty i bakgården så bli summen av fritid = 0. 



Men det gjør ingenting, sånn helt bortsett fra nakken så har det kun vært en glede, og da spesielt St.hans aften som viste seg på sitt beste. Det er på sånne dager jeg vet at jeg aldri kan flytte, at det er her jeg hører til. For et sånt arrangement, et sånt oppmøte, og så mange fine mennesker tror jeg faktisk ikke finnes noe annet sted. Jeg tror jeg må få laget meg en Kværnerbyen t-skjorte med hjerte på. Eller enda bedre, jeg har jo lært meg å sy!

Det eneste jeg har rukket mellom alt det andre er å knipse noen tilfeldige bilder her og der. Vakre ting kan forekomme overalt. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar