lørdag 18. juni 2011

Gul lykke

Så utroooolig koselig å komme hjem fra tur til mange kommentarer på give-awayen min. Hele 60 følgere har jeg fått, og det gjør meg helt hoppende glad!!!

Jeg er tilbake fra København etter en tur med skuffende mat, dyre antikvitetsbutikker og en tur innom lampehimmelen. Jeg vil tilbake! Nå sitter jeg her med ferdig snørte joggesko, litt sommerfugler i magen og en god god lykkefølelse. Det er ganske kult å kunne løpe et løp sammen med mammaen sin. Nå høres det kanskje ut som det er et enormt løp vi skal løpe, men det er vel ganske langt fra sannheten. 
Vi skal løpe iform-løpet på 5 km. Utgangspunktet var at ingen av oss hadde jogget siden vi gikk på skolen, så det eneste målet vi hadde var å komme i bedre form. Og det har vi virkelig klart. Så det blir spennende å se hvilken tid vi kommer inn på! 

Dårlig med bilder i dag, men jeg kan jo vise dere denne kassen jeg kjøpte før jeg dro. Den trenger en kraftig vask, men skal nok bli fin å ha enten på barnerommet, eller på gjeste/kontor/syrommet. Kanskje med et mykt heklet teppe oppi?

20 kr

Og om du ikke har meldt deg på enda, så må du forte deg å bli med på give-awayen min
I morgen trekker jeg en heldig vinner av en skikkelig retroglad og herlig stoffpakke.


1 kommentar:

  1. Spreking! Jeg løp slike mosjonsløp i mine yngre dager, men det er leeeenge siden nå. Burde kanskje ha begynt igjen...

    SvarSlett