mandag 20. juni 2011

God mandag

Dagens "Finn"
Trykk på bildet for å komme til annonsen. 

Og i det jeg skulle til å publisere ser jeg at de allerede er gitt bort ...
Heldige den som fikk de!

Husker dere aviskurven jeg snakket om? For den som har mulighet til å hente den i Lillestrøm i morgen så er den fortsatt tilgjengelig. Følg linken Her, og vær rask med å sende en e-post. Jeg har akkurat vært i kontakt med selger selv, men har dessverre ikke mulighet til å hente den i morgen likevel. 

I dag var jeg tidlig oppe, mandager er sånn en fin dag for en god start. Min favorittdag. 
At veien til jobb ble en smule lengre når alle t-baner stod, sørget for at jeg uansett ikke kom tidligere til jobb, men sånn er det i blant. Jeg velger å se på det med positive øyne, så vidt jeg har skjønt er de nemlig i ferd med å "pusse opp" banene. Eller annleggsarbeider, som trafikanten velger å  kalle det. Tommelen opp for bedre og mer effektiv kollektivtransport!

Når jeg ventet på t-banen (som selvfølgelig ikke kom da heller) når jeg skulle hjem fra jobb. Fikk jeg muligheten til å kjøpe meg ny kaffékopp til å ha med i bakgården. Denne gangen tester jeg en Bodum presskannekopp, og krysser fingrene for at den gir nydelig kaffé som holder seg varm lenge. Kanskje for mye å be om? Bakgårdskaffé er nemlig viktig for en hektisk småbarnsmor om det skal være igjen noe futt til kreative sysler på kveldstid. 
99,- på Tilbords
I ren latskap smuglånte jeg bildet fra Bodum sine sider. Selv om jeg jo må si at jeg syns de hadde fått den til å se hakket kjedeligere ut enn den faktisk er.

Nå skal jeg sette meg ned sammen med min gode venn symaskinen for å se om jeg klarer å sy en pysjamasshorts ut av siste bukserest. Det er så morsomt å se Nora løpe rundt i pysjamasen sin, skikkelig godfølelse rett og slett. 


Må føye til enda et lite tips. Om du bare skal sløve på sofaen i kveld, så ligger nå "Mannen som elsket yngve" ute på nrk nett-TV frem til fredag. Jeg skal hvertfall se den.

Trykk HER for å komme til filmen

3 kommentarer:

  1. Så fin stol! Sånn hadde vore kjekt å ha på kjøkkenet :-)

    Og kaffi er jammen viktig for småbarnsmødre :-) Har ein sånn eg og, og synst den er grei nok...

    Mi Nora er forresten 4 år :-) Di då?

    SvarSlett
  2. eller ho blir 4 i september...så då er dei temmeleg jevnaldrande ja :-) Vi har ein storebror og som snart er 6 år, og så har vi ein lillebror som nettop vart 1 :-)Så det er full rulle her :-)

    SvarSlett
  3. En sånn kopp har jeg også, bare i lilla ;)
    Her blir det full avslapping på sofaen i kveld, med kaffe og en bok :)

    SvarSlett