lørdag 11. juni 2011

Give-away


For å feire mine fantastiske lesere og den nye layouten på bloggen har jeg laget en stoffpakke fullpakket med herlige retrostoffer. Det er jo dere som inspirerer meg til å blogge, de herlige kommentarene deres, og bloggene jeg selv leser. Det gir meg både energi, tiltakslyst og gode idéer.Stoffbitene er et utvalg av stoffet jeg bruker selv til å sy, og jeg kan garantere både hjertebank og høy puls. Håper mange vil bli med, og tvi-tvi!

Reglene er de "vanlige"

1 lodd for kommentar på denne posten
1 lodd for å legge deg til som følger på bloggen
1 lodd for å legge ut link til give-awayen på din blogg 


Totalt tre lodd! Skriv i kommentaren hvor mange lodd du tar. Du må ikke ha blogg for å være med, men legg igjen e-post slik at jeg kan kontakte deg dersom du vinner. 

Vinneren trekkes 19.juni

Og premien? 

Stor fin stoffpakke


På tampen må jeg bare tipse om en kommode + og et nattbord som gies bort gratis i Drammen. Hadde det ikke vært fullt her så skulle jeg gjerne hentet de selv.
Link til annonsen finner du HER



37 kommentarer:

  1. Jeg vil gjerne være med i ttrekningen din. 1 lodd på meg ;)
    Mvh Nina
    ninasjoevold@gmail.com

    SvarSlett
  2. Jeg blir veldig gjerne med :-D
    Har kjøpt meg symaskin, men den står enda i esken i påvente på at jeg skal få kjøpt meg noen flotte stoffer ;-)
    Trekker 2 lodd (kommentar+link)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  3. 3 lodd på meg så klart! Det blå hundestoffet hadde vært supert på minstemann sitt rom når vi flytter til nytt hus! Digger de tipsene dine fra Finn! Nå var det allerede gitt bort dessverre..

    SvarSlett
  4. Aiai, her var mye fint! Tre lodd på meg! :)

    SvarSlett
  5. Eg vil vere med og! 3 lodd til meg :-) Kjempefin blogg du har!

    SvarSlett
  6. ÅÅå, fine stoffer! Jeg vil være med! Er allerede følger, og legger til kommentar så det blir 2 lodd. :)

    SvarSlett
  7. Så fine stoffer! Jeg elsker å sy. Fin blogg du har også:O) 3 lodd til meg.
    Skulle virkelig ønske jeg bodde i nærheten av Drammen og kunne plukke opp de fine møblene:O)

    SvarSlett
  8. Jeg vil gjerne være med, og sier tusen takk for 2 lodd! :o)

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  9. Heisann :-)

    ღ☃ Fin blogg :-) Vil gjerne være med og takker ja til 2 stk lodd. Ha en riktig fin dag! ღ☃

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  10. Ja selvfølgelig må jeg være med på denne!
    2 lodd til meg :D

    SvarSlett
  11. Jeg vil GJERNE vinne de herlige stoffene! To lodd til meg! :)

    SvarSlett
  12. Kjempefin give away, 2 lodd på meg :)

    SvarSlett
  13. Heihei.

    Kjempefin blogg du har.

    2 lodd her

    SvarSlett
  14. Jeg må jo melde meg på nå som jeg har begynt å sy!

    Siden jeg allerede følger bloggen er jeg usikker på om dette blir 1 eller 2 lodd, men det kan jo bare du avgjøre.

    SvarSlett
  15. Det er klart det blir 2 Ida! Gleder meg til å trekke en vinner :)

    SvarSlett
  16. Hvem vil vel ikke ha noen fine stoffer!? To lodd til meg :)

    SvarSlett
  17. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    2 lodd
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlett
  18. da trekker jeg ett lodd hos deg .)
    er ikke noe sydame, men kanskje jeg burde begynne å prøve? :)

    i morgen kan du teste vinnerlykken inne hos meg, forresten!

    beste hilsner
    fra
    Åpent hus

    SvarSlett
  19. utrolig flotte stoffer:):)
    Jeg vil svært gjerne være med i trekningen og tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  20. Hei,
    jeg vil gjerne være med i trekningen av de fine stoffene.
    Tar 2 lodd:-)

    SvarSlett
  21. Så nydelige stoffer - elsker spesielt det med de blå hundene ♥ Det hadde vært noe å sydd noe fint til prinsen med som akkurat har lært seg å si vov vov!

    Tar 3 lodd. Gleder meg til å følge deg videre. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/06/vinn-retro-stoff.html

    Klem

    SvarSlett
  22. elsker stoffer, så med på 3 lodder:)

    SvarSlett
  23. Så skjønne stoff.
    Tar 2 lodd jeg:)
    Ha en god helg!

    SvarSlett
  24. Jeg vil gjerne være med med 2 lodd :)

    SvarSlett
  25. Hei!

    Jeg vil gjerne være med i trekningen.
    Vennlig hilsen Guri Marie.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  26. Hei!

    Jeg tar gledelig to lodd hos deg :D
    Har skrevet om give awayen din her;
    http://tonelykke.blogg.no/1308009099_vinn_retro_stoffpakke.html

    God morgen, hilsen fra Tone
    tonelove_89@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Jeg sier ikke neitakk til å muligens vinne litt retrostoffer! Også vil jeg jo ha flest mulig vinnersjanser, så jeg tar 3 lodd. Ligger link til deg nå på bloggen min.
    Også ble jeg jo veldig glad for å oppdage en (for meg) ny blogg! Blir så fristet av alle finn-funn. Desverre dukker det opp veldig lite fristende møbler i nord-norge, selv om jeg er vel ikke så flink å følge med på finn selv...

    SvarSlett
  28. Jeg har utrolig lyst til å vinne! Elsker å drive å lage ting! Har utrolig lyst til å faktisk bare prøve å lage en kjole :D Kan bli morsomt!

    3 lodd!

    http://kwiereklame.blogg.no/1308388222_give_away.html#comment

    kwie.blogg@hotmail.com ;)

    SvarSlett
  29. Silje Berg Jensen18. juni 2011 kl. 12:58

    1 lodd for kommentar på denne posten
    - kjempe fin blogg, og herlig premie. fint stoff, som er kjempe fint og bruke til det meste.

    1 lodd for å legge deg til som følger på bloggen
    - tror jeg føler deg på google, er ikke sikker på om jeg fikk det til.

    1 lodd for å legge ut link til give-awayen på din blogg
    jeg har linket deg på facebook ?

    - silje_berta_95@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Ih hvor er det nogle lækre stoffer. Jeg manger nogle i disse farver, så det ville være vidunderligt at vinde på de 2 lodder jeg smider i puljen
    kh Barbara -glæder mig til at følge dig fremover

    SvarSlett
  31. Oi, så fine stoffer :)
    Henger meg på med 1 lodd!

    SvarSlett
  32. Stiller meg inn i rekkene av håpefulle, med to lodd :0)

    SvarSlett
  33. kjempe fine stoffer. 1 lodd på meg!

    SvarSlett
  34. utrulig fine stoff!! 1 lodd til mej:) Olaug

    SvarSlett
  35. Jeg vil være med på trekningen av utrolig fine stoffer. 1 lodd på meg.

    Mvh Henriette

    SvarSlett
  36. Kule stoffer!
    Her må jeg trekke 1 lodd, smil!

    Bente Hagen, netlohell@hotmail.com

    SvarSlett