onsdag 15. juni 2011

Fort deg!

Jeg er akkurat hjemme fra trening. Trener intenst til et løp jeg skal løpe mot/sammen med mamma på lørdag. Ganske gåen og kjenner det ikke blir noe særlig til blogging i dag, men jeg klarte ikke å unngå denne NYDELIGE aviskurven. Denne må jo noen bare forte seg å hente! 


Her tror jeg definitivt det er førstemann til mølla, så heng i! Hadde jeg ikke skulle reise bort i morgen så hadde jeg hentet den selv, så fin var den. Klikk HER for å komme til annonsen.

Jeg kommer snart tilbake med flere og mer kreative tips og triks, i kveld blir det en dusj og senga kjenner jeg. Om du har gode shopping/spisetips om København blir jeg overlykkelig om du legger igjen en kommentar, gjerne med linker eller beskrivelser. Vi reiser en liten barnefri snartur i morgen, jeg håper på deilig mat, masse kos, litt shopping i bruktbutikker og massevis av inspirasjon! Jeg er snart tilbake, og forhåpentligvis med bilder (*pakker kamera med en gang).

Og du, ikke glem å melde deg på give-awayen min da. Der kan du vinne en bunke med herlige retrostoffer :) Klikk HER for å komme til innlegget. Hei hurra, vi skrives!

1 kommentar:

  1. Very nice this blog!
    visit our blog at http://uhooi.blogspot.com/

    SvarSlett