mandag 30. mai 2011


Ville bare titte innom for å fortelle dere at jeg overlevde festivallivet (så vidt), og at det hele ble en fantastisk opplevelse! Under kommer noen bilder fra helgen. Med 12.000 besøkende er det jammen en del å organisere for at alt skal gå rundt. Det er først og fremst veldig morro, ganske intenst, og til slutt helt fantastisk å være med på. Håper mange av dere som leser bloggen min fikk mulighet til å komme innom. 
Barnas favoritter var Maj Britt Andersen som sang Indranisangen, Margrethe fra barnetv, figurene fra Vennebyen, Kaptein Sabeltann (og karakterene fra Kardemommeby) og helt til slutt Stella Mwangi. Vi har hatt det dritfett, rett og slett. 



Til slutt vil jeg komme med et lite tips. Denne kule knaggrekken er nemlig på salg inne hos toispann, under kategorien juni-tilbud. 
Tipper de vil gå raskt unna, så det gjelder å hive seg rundt!

Bare 100,-





2 kommentarer:

  1. Så herlig!! Til neste år satser vi også på å komme oss på miniøya :)
    Den knaggrekken tror jeg jammen at var utsolgt allerede gitt. Jeg gikk ihvertfall inn og tittet etter den, men kunne ikke finne den..

    SvarSlett
  2. Det så jo helt supert ut! Neste år må vi prøve å få til en tur vi også. Tror dette hadde vært midt i blinken for mine to snupper!

    SvarSlett