lørdag 9. april 2011

Retrodrømmer


Gjesterommet vårt har plutselig tatt en ny vending,  en hylle og nattbord fikk meg til å innse at det faktisk kan bli helt perfekt. Og jeg som var i ferd med å gi det helt opp! Bilder av både hylle og nattbord kommer snart. Jeg vil selvsagt ha en nattbordslampe, og syns denne er helt perfekt til det rosa sengeteppet vårt. 



Oransje er rett og slett en nydelig farge, og spesielt sammen med rosa. Men så var det dette med å knytte sammen det ene med det andre da. Jeg må jo ha et annet oransje element i rommet også. Som kjent for noen av dere har jeg en skrivepult i samme rom som jeg skrudde sammen for litt siden, med planer om tapetsering/maling av skuffer og skapdører. Men så var det å velge en tapet da. Søteste Kaspara tipset meg om to av tapetene under. Og de er jo helt fantastisk nydelige! Desverre er jeg redd mønsteret er for stort til å bruke på skrivepulten. Hva tror dere, og hvilken liker dere best?

Et lite bilde av pulten. Hva tror du, kan det bli bra?

Ellers så gleder jeg meg helt syyyykt til i morgen. Det er intet mindre enn 15 loppemarkeder her i Oslo. Jeg har bil og perfekt loppisselskap, så dette kan rett og slett ikke slå feil. Siden jeg er i ferd med å planlegge en loppisrute tar jeg gjerne i mot tips. Hvilken er best/dårligst? Og lønner det seg å dra på de som er litt utenfor sentrum, eller å rekke over flest mulig? Dette blir gøygøygøy! :) 

Strålende lørdag til dere alle sammen. Nå skal jeg få på meg fillene (ja, jeg ligger i senga enda) og reise på åpen gård sammen med resten av familien. Alltid en suksess! "Het" sier Mali. Du klarer kanskje å gjette hva hun mener?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar