onsdag 13. april 2011

Pussel


I dag er jeg trøtt, det tar på å stå opp tidlig hele uken. Fridagen i dag ble brukt til trening, klesvask, rydding, lek og kos i bakgården. Magnus bare sitter her og venter på at vi skal spille Othello, så blir det selvsagt litt strikking. Til dere som ikke følger strikkebloggen monsterfabrikken som jeg har sammen med Elin, kanskje dere vil ta en titt på den splitter nye Epla-butikken vår? Flere produkter er underveis. Noen stikkord er 17.mai og fargemoro. Gleder meg til å vise dere! Og dere, det spirer i paprikafrøene mine. Skal knipse noen bilder i morgen. Det vil altså si at om du har en paprika liggende, kan du få små spirer før påsken starter. Fremgangsmåten finner du HER


Fatet på bildet er et pizzafat jeg kjøpte på loppemarkedet på Ullevål skole for 5 kr. Puslespillene er fra jeg var lita, og kanskje til og med fra mamma var lita? Søte er de hvertfall. Jeg ble minnet på de etter et innlegg på bloggen til romantisk retro. Tror jeg må få de opp på veggen på barnerommet. Har ett til liggende, men den tullete apekatten sneik seg unna det siste bildet. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar