søndag 3. april 2011

DIY?


Jeg er litt usikker på hva som går inn under den definisjonen, men jeg har jo "done it myself"

Vi var i koselig barnedåp i dag, og i den anledning laget jeg en liten kokebok til lillegutt (og mammaene). Jeg har på følelsen at de er litt lik meg og gjerne vil lage ting fra bunnen av. Da kan det jo være fint med en liten kokebok i passelig format, dessuten tror jeg lille Alvar vil syns det er morsomt å ha den når han blir stor. Håper den kommer til nytte og glede!

  •  Kjøp inn stoff og en bok i passende str, gjerne sort. 
  •  Klipp til stoff i riktig str.
  •  Skriv på navnet til eieren eller annet du vil ha med.
  •  Lim på.
  •  Fyll boken med deilige oppskrifter.

Gratulerer med dagen Alvar, takk for at vi fikk dele den med dere :)

5 kommentarer:

  1. Så koseligt! En gave som vil bli husket!
    Fikk en kokebok med skinntrekk til konfirmasjonene min og den har vært flittig brukt ukentlig siden jeg fikk den.

    Hver gang jeg tar den frem tenker jeg på personene jeg fikk den av og den fylles med gode oppskrifter etterhvert som jeg finner nye favoritter!

    Supert tips!!

    SvarSlett
  2. SÅ flott tips! Dette er jo herlige gavetips til venninner også. Og du, takk for så god kommentar om lampa mi. Det varmer langt inn i hjerterota! ♥

    SvarSlett
  3. TUSEN TAKK igjen!
    Nå er kokeboka _brukt_ for første gang - har laget sviske- og aprikospuré. Veldig god, synes Alvar. Porsjonen var veldig stor og fylte 3 isbitbrett, så lager nok ikke fullt så mye neste gang, hehe.

    SvarSlett
  4. Så koselig :)

    Jeg må vel bare innrømme at jeg ikke husker hvor store porsjonene er. Og det går nok ikke lenge før han sluker i seg massevis om gangen skal du se!

    SvarSlett