lørdag 19. mars 2011

Kommer nå, våren kommer nå.

Jeg fortsetter å holde vårhåpet høyt. Nydelg sol i dag ga masse energi, og jeg brukte opp alt på å få orden inne. Så håper jeg det gir ny energi og driv videre ut i uken. Det er utrolig hvor fort ting hoper seg opp, og enda mer utrolig hva man tar vare på. 3 store poser står klar til Fretex, og 5-6 kasser står lengtende og venter på at hyllen i kjellerboden skal komme opp. Det må skje neste uke eller så kjenner jeg at jeg blir helt kokko.

Må bare dele et bilde med dere, skjermskudd fra bildesøket "oransje" på google. For en deilig farge!


Jeg hadde nok dette bildet i tankene når jeg gikk hjem fra jobb en dag forrige uke, for i malebutikken like ved klarte jeg å kjøpe med meg noe småtteri. Det finnes fine ting de rareste steder. Deilige farger på kjøkkenet er supert!


Ha en fin lørdagskveld alle sammen!

Forresten har Monsterfabrikken endelig fått sin egen facebookside. Vi blir veldig glad om du vil "like" den ved å trykke HER.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar